זה לא סוד שמי שדואג לאיזון נכון מבחינת זמנים, מוביל את העסק שלו להישגים. אבל איך מוודאים שיוצרים סביבה עסקית שמנהלת את הזמן בצורה אפקטיבית? זמן הוא משאב מוגבל ויקר. ניהול זמן מיטבי כרוך בעבודה יעילה, ולדעת להקצות את הפונקציות בארגון בצורה חכמה.

מה דחוף יותר?

ריכוז גבוה של מטלות בעסק עלול להעיב ולהכביד על שגרת העבודה. כדאי ליצור גאנט מאורגן של כלל המטלות שיש לבצע, ולשקלל את רמת הדחיפות של כל אחת ואחת. תכנית עבודה המתבססת על היעדים העסקיים עוזרת לנו להפנים מה חשוב יותר ומה פחות מבחינת לוחות זמנים. בנוסף, תכנית שכזאת מכתיבה את האופק העסקי בצורה ברורה. כחלק ממתווה העבודה מומלץ לקחת מרווחי זהירות כיוון שעולם העבודה תנודתי מטבעו.

אתם לא לבד

העמסת שלל מטלות על עובד או מנהל ספציפי, עלולה לגרום לירידה באפקטיביות של התוצאות. ישנם בעלי עסקים שמרבית השליטה על הפעילות היא בידיים שלהם, דבר שמוריד את תפוקת עבודתם. חילוק משימות חכם מבטיח תוצאות אפקטיביות יותר. כך יתפנו משאבים שיהיה ניתן להקדישם להון האנושי ולקידום מקום העבודה. ברגע שיש חלוקת זמן נכונה, מתאפשרת קבלת החלטות מדויקת יותר לעסק שלך. גיוס עובד לעסק זהו עניין הכרוך בהשקעת משאבים רבים, אך לרוב לטווח הרחוק זו השקעה שמניבה תוצאות. עובדים נוספים מעניקים למנהלים את האופציה לצמוח ולהתפתח בכך שלוקחים על עצמם חלק מנטל העבודה. גיוס זה בעתיד יכול לחסוך למנהל זמן שיוקדש לקידום העסק. מנהלים שלא מגייסים עובדים חדשים או לחילופין לא מחלקים את נטל העבודה יהיו תקועים במקום.

איזון בין המקצועי לאישי

גם מערכות היחסים הפרסונליות בארגון בעלות ערך רב, אך יש לדעת לטפח אותן בצורה שלא תבוא על חשבון האפקטיביות של העסק. ניהול זמן שגוי מתרחש כאשר פגישות עבודה מתארכות ולא מתמקדות בעיקר. חשוב לאזן בין שיחות החולין ובין המטרות שלשמן התכנסנו כדי להגיע ליעדים הרצויים.

 

 
ניהול זמן
 
 
 

 

סדר בסיסי

אם כמה שזה נשמע מובן מאליו, סדר במקום העבודה, במסמכים ובמיילים הוא המפתח לניהול זמן בצורה יעילה. ארגון הפריטים הכי טריוואלים יאפשר לכם למצוא את הכלים או האישורים הרלוונטים בעת הצורך, וימנע סחבת וכאבי ראש. כיום, בעידן העבודה ההיברידית הגבול בין עבודה לבית מטשטש דבר שעלול להוביל לבזבוז זמן מיותר ולבלאגן. השתדלו למצוא זמן קבוע אותו אתם מקדישים לארגון סביבת העבודה, הן הפיזית והן הוירטואלית, והתמידו בכך.

אל תזניחו את מרחב העבודה במחשב - ניקיון מיילים ישנים יוביל לבהירות ולנגישות. העזרו בפונקציות שיש בדואר האלקטרוני כמו חילוק המיילים לפי סוגיות, תעדוף של מיילים וכו'.

מערכת נוכחות ככלי לניהול זמן

מנהלים יכולים לעקוב בצורה נגישה אחרי זמן העבודה של כלל הארגון דרך שימוש במערכת נוכחות חכמה כדוגמת מקאנו. מרבית בעלי עסקים כבר הפנימו שרישום פיזי של זמנים הוא מתכון לסחבת ובזבוז זמן והתקדמו לשעון נוכחות שניתן לסמוך עליו.

אמרתם ייעול זמן, אמרתם ניהול שכר עובדים בצורה אפקטיבית. מערכת נוכחות חכמה מנגישה את סוגיית ניהול שכר העובדים בעזרת טכנולוגיה אוטומטית ומתקדמת. המערכת מנטרת ומתעדת בצורה ברורה את משך זמן העבודה, מתממשקת עם תוכנת שכר, ולכן מקטינה את הסיכוי לטעויות ומונעת את גזילת הזמן הכרוכה בהן.

מערכת נוכחות חכמה מעודדת הגדלת ראש ביחס לניהול הזמן מצד העובדים. ככל הנראה, הם ירצו לשפר ביצועים כשזמני העבודה שלהם מנוטרים בצורה ברורה. הבהירות שנוצרת בזכות מערכת נוכחות חכמה מובילה להגברת התפוקה ובכך למקסום וניצול יעיל של הזמן בעסק.

כל ארגון צריך להיות מוביל באספקט מסוים ביחס לשאר השוק. מערכת נוכחות מקאנו מציעה לך דרך להתייעל עם הפונקציה הכי חשובה בעסק - ניהול זמן, ובכך להשיג יתרון.
חישוב זמן עבודה הוא לא עניין של מה בכך, ועל כן, צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה המותאמת ביותר לעסק שלך.
רוצים לשמוע טיפים נוספים ולחסוך זמן יקר? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם.

עכשיו זה גם הזמן לנסות אותנו ללא עלות וללא התחייבות וללא צורך בכרטיס אשראי, לפתיחת מנוי נסיון חינם לחצו כאן 

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה