בפעילות היומיומית העסק שלך חייב להיות חד, מהיר וללא משקעי זמן שקוטעים
את סדר היום. כמנהלי עבודה אנו מבינים שהיום הוא קצר ואסור לבזבז את הזמן
על מעקב אחר משימות או פעילויות מבוצעות. כדי לצלוח את היום בקלות צריך כלים
חזקים שיודעים להתמודד עם האתגרים והפעילויות היומיומיות.
פלטפורמת מקאנו מאפשרת למנהלים לעקוב אחר שעות העבודה ולנהל את דיווחי
הנוכחות ללא צורך ברישום ידני.


ניהול עובדי השטח והמשרד הינה משימה לא פשוטה גם כאשר מדובר בעובדים בודדים.
הפתרון של מקאנו כולל שכבת עבודה כפולה של ניהול שעות העבודה
וניהול אתרים/חנויות/פרויקטים ומשימות. שרתי המערכת קולטים את דיווחי השעות
כולל אפשרות קבלת מיקום הטלפון הנייד בעת ההחתמה(עבור עובדי השטח).


מערכת ניהול המשימות המשמשת כנדבך נוסף יוצרת תמונה כוללת עבור כל פרויקט
או משימה שנבחרה במהלך יום העבודה. 
ניהול על בסיס זה מעניק לך פתרון מלא ומקיף ב- 2 רמות חשובות:
רמת השכר המשולם לעובד / התשלום הנגבה מהלקוח.
כך ניתן להעריך טוב יותר את עלות החזר ההשקעה לכל פרויקט שמנוהל.

מערכת נוכחות Meckano

מגבירים את איכות השירות:
העניקו ללקוחותיכם שירות טוב יותר על ידי ניהול אזורים גיאוגרפים.
מערך נותני השירות משתפר בעשרות אחוזים על ידי קביעת שעות העבודה
וניהול הפרויקטים בהתאם למיקום העובד על גבי המפה.
יש כאן הזדמנות מצוינת לנהל את שעות העבודה על בסיס קל נוח ונגיש באון ליין.

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה