בשוק עסקי המבוסס על Roi, ניהול משימות מתקדם ובקרה חזקה בכל רגע, קיים צמא אדיר לאמצעים טכנולוגיים ומערכות מתקדמות לניתוח נתונים איכותי וזמין און ליין.

אין ספק שכוח האדם הוא המשאב המרכזי ביותר בכל ארגון וחברה. זו הסיבה לחשיבותם האדירה של נתונים ודאטה בכלל, ובפרט של אלו ביניהם המשקפים את תפוקת העובדים. הסדרתו והנגשתו של מידע חיוני זה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מהוות בסיס הכרחי להחלטות המקצועיות הנכונות שמקדמות באופן ישיר ומידי את רווחיות העסק.

לא רק שעון נוכחות – שיפור החזר השקעה ופתרון בעיות בזמן אמת 

כיום מנהלים דורשים לקבל ממערכת נוכחות הרבה יותר מאשר דוחות שעות עבודה המסונכרנים עם מערכות חשבי השכר להפקת התלושים בסוף כל חודש. בסיס דאטה עם ניתוח יעיל און ליין, מאפשרים למנהל למקסם כל רגע ולהגיע לשורת רווח גדולה יותר. מדובר בטכנולוגיה ששמה קץ למצבי אי בהירות הנוגעים לחלוקה בלתי יעילה של זמן העובדים ולהקצאה לא מדויקת של כוח אדם למשימות שונות. כלים ניהוליים אלו נוגעים הן לניהול המשימות השוטף לטווח מידי והן לתכנון קדימה, ומאפשרים התמודדות אפקטיבית עם שינויים בזמן אמת, כמו היעדרויות, ימי חופש ואירועים חשובים הדורשים היערכות. 

עולם ה-AI פוגש את מערכות הנוכחות המתקדמות

אם פעם שעון נוכחות חישב ותיעד את סכום שעות העבודה של כל עובד ותו לא – הרי שכיום מערכות הנוכחות המתקדמות מצליבות נתונים על מנת לאפשר למנהלים ניהול תקציב חכם יותר בזמינות מלאה מהנייד. ממש כמו צ'טבוטים מבוססי AI שמזהים במהירות בעיות אצל הלקוחות ומספקים מענה יעיל יותר, דוח משימות פעילות המוצלב עם נתוני שעות עבודה מנגישים תמונת מצב שמאפשרת להגיע לתמורה גבוהה יותר בפחות זמן.

חשוב להבין שלא מדובר בשטף נתונים אקראי, אלא בלוח בקרה מפורט עם כלים טכנולוגיים מתקדמים לניתוח אפקטיבי. בדומה למנגנוני העוזרים החכמים בטכנולוגיית הבינה המלאכותית, המנתחים מידע רלוונטי בתזמון מושלם, מערכות שעון נוכחות מתקדמות יודעות להנגיש למנהל חיתוך מדויק ומידי של הדאטה.

מרכיב חשוב נוסף בטכנולוגיית שעוני הנוכחות החדשים, נוגע להתראות ותזכורות. כמו מנועי ההמלצות בטכנולוגיית הבינה המלאכותית, שמספקים המלצות אוטומטיות על בסיס הרגלי הצפייה והעדפות המשתמשים, כך מותאמת מערכת שעון הנוכחות המתקדמת לצרכי העסק. סוגי ההיעדרויות, החופשים, הימים המיוחדים ויתר האירועים המצריכים התראה, מותאמים במדויק להעדפות המנהל, על מנת לאפשר בקרה חזקה ויעילה.

 
מערכת נוכחות חכמה
 

 

נוסחה מנצחת להתייעלות רווחית

סוגי המידע והדאטה הנצברים כיום במערכות הנוכחות המתקדמות, מפרטים אישיים אודות כל עובד ועובדת המוזנים בטופס 101 מקוון ועד מידע הנוגע לתפוקת העובדים העדכנית – טומנים בחובם פוטנציאל רווחי עצום. מקאנו כיום מובילה בתחום המערכות הנוכחות החכמות, ופותחה כך שהיא מאפשרת להקים הסכמי עבודה, דוחות משימות לפי צוותים או עובדים ורישום מחלקות באופן עצמאי בתוך דקות ספורות. הטכנולוגיה של 'מקאנו' מאפשרת למנהל לדעת בכל שלב מי מהעובדים או הצוותים עבד על איזה פרויקט מתי, ובדיוק כמה זמן זה לקח, על מנת למקסם רווחיות בכל רגע. המערכת של מקאנו כוללת גם התראות חכמות לפי הגדרת הלקוח, שנשלחות בזמן אמת ישירות לטלפון הנייד של המנהל. כשמוסיפים לכך לוח בקרה הכולל שלל כלים חדשניים לניתוח נתונים ומערך שירות ותמיכה מקצועי שמעמידה מקאנו לרשות לקוחותיה – מקבלים נוסחה מנצחת להתייעלות עסקית.

בשורה התחתונה, מערכת נוכחות יעילה, חכמה ומתקדמת מהווה כלי ניהולי ממדרגה ראשונה שכבר נמצא בשימושם של מרבית הארגונים המובילים, אשר נהנים מבקרה חזקה יותר, התייעלות עסקית והחזר השקעה משופר.


יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ? המומחים של 'מקאנו' מערכת שעון נוכחות ישמחו לחזור אליכם בהקדם, ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי ללא עלות או התחייבות. 
להתייעצות והתאמת פתרון הנוכחות הנכון עבור העסק שלך, ניתן להשאיר את הפרטים כאן או בטלפון 0737-969270

 

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה