אז לקחנו לשיחה קצרה את האדריכל אבי דגן, בעל משרד אדריכלים בצפון,

לשמוע מה דעתו על מערכת מקאנו ומה הוא ממליץ לקולגות בתחום ובכלל לבעלי עסקים קטנים.

 

אבי, ספר לנו, למה מקאנו?

כמשרד לאדריכלות בוטיק עוסק במגוון רחב של פרוייקטים, תחום האדריכלות הינו תחום מאתגר ובפרט שמשרדנו שם לעצמו מטרה לייצר אדריכלות בלתי מתפשרת
ולשם כך אנו חייבים להיות יעילים לא רק בתחום העיצוב, אלא גם בתחום ניהול הזמן באופן יעיל ומכון ובאופן שאני בתור בעל משרד אוכל לקבל מדדים כמותיים ולהבין
היכן ישנה יעילות במשרד והיכן פחות.
זמן רב חיפשתי אחר אפליקציה ו/או תוכנה שתיתן לי מענה לניהול שעות העובדים לרבות משימות המשרד.
ניסיתי מספר תוכנות הן של גוגל והן אחרות חינמיות אך הן פשוט לא היו יעילות, אתה מתחיל ואז זונח אותן ושוב נותר ללא מעקב אמיתי.
תוכנות אחרות הצריכו התחיבות לתשלומים שאינם הגיוניים לעסק עצמאי בקנה מידה קטן.
אני חייב לומר, שמערכת נוכחות מקאנו התגלתה כפתרון נהדר.

אבי דגן אדריכל
 

תוכל לפרט?

כמובן, אתן  דוגמא, בכל פרוייקט ישנם מספר שלבים: תכנון מוקדם/ תכניות עבודה/ ביצוע ועוד.
טרם השעון של מקאנו לא יכולתי לנטר כמה השקעה הייתה לכלל המשרד בכל שלב  ועל אחת כמה וכמה לכל עובד.
היום, בקליק אחד יש לי את כל האינפורמציה באופן מדוייק ונח.
מערכת מקאנו מאפשרת לי להבין היכן אני כלכלי יותר והיכן פחות ולהסיק מסקנות חשובות בתור בעל עסק.

 

אבל מדוע הזמן כה משמעותי?

לא אני המצאתי את המשפט זמן שווה כסף, ובכל יום בעסק שלי, המשפט הזה מקבל משמעות יותר חזקה.
ניצול הזמן עד לרמת הדקות והשניות הינה חשובה ביותר.
לזמן יש מימד פסיכולוגי הוא יכול לחמוק לך בין הידיים ולא עשית כלום וכבר נגמר היום.
אך אם יש לך מערכת עם משימות מוגדרות, הצבת יעדים וגבולות, אתה מספיק פתאום הרבה יותר דברים.
דוגמא נהדרת הינה העובדה שבזכות מערכת מקאנו מצאתי שיש לי זמן גם לאימוני כושר.
הזמן היה שם תמיד הרי, אך אני לא ידעתי לעבוד מסודר מספיק, כאשר אתה מתייעל ומקיף עצמך במערכות וביקורות, אתה למעשה מתייעל גם אם לא תרצה בכך.

 
 

 

תוכל לתת לנו עוד דוגמאות מנקודת מבטו של אדריכל כמובן?

כן, בשמחה, בכל פרוייקט קורה מצב בו אנו עלולים להידרש לשינוי תכניות אשר כבר אושרו על ידי הלקוח.
שינויים אלו מצטברים לכמות שעות בלתי מבוטלת לעיתים.
את זה אתה מגלה בזכות מערכת ניהול משימות של מקאנו. המערכת מאפשרת לי לפתוח משימה ספציפית, כעת אני יכול לנטר כמה שעות השקעתי בשביל הלקוח
בשינויים שנדרשתי עליהם.
בנוסף, אני יכול להפיק דו"ח מדוייק ללקוח בו הוא רואה דו"ח רציני הכולל תאריכים ושעות וברור לו כי יש פה דו"ח שעות אמין.
כך שזה גם מונע מצב לא נעים מול לקוחות ויזמים.
בכדי לומר זאת בקצרה, אינני יודע כיצד ניתן להסתדר ללא מערכת נוחה שכזו.

 

אז לסיכום, יש לך טיפ מנצח לאדריכלים צעירים ובכלל לבעלי עסקים כמוך?

אנו חיים במציאות בה עסקים עצמאיים נסגרים חדשות לבקרים, הסיבה העיקרית הנעוצה פה, היא ניהול כושל של זמן!
אני חושב שאומר זאת כך, תנהלו את הזמן שלכם אחרת הוא ינהל אתכם!

 

 

רוצה לנסות את מערכת מקאנו? 15 יום בחינם >> כן! אני רוצה לנסות!

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה