זה לא סוד שלעסקים גדולים לרוב יש יתרון מסוים בזמני חירום. המשאבים והניסיון שצברו ביחס לעסקים קטנים, מאפשרים להם מרווח נשימה שיכול למנוע קריסה עסקית.
החדשות הטובות הן שגם לעסקים הקטנים והבינוניים יש איך לשרוד בתנאים ובאסטרטגיה שמותאמת להם.

התאמה אישית היא שם המשחק

קורונה, ועכשיו מלחמה - לא פשוט להיות בעל עסק קטן או בינוני בשנים האחרונות שבהן הקלפים נטרפו פעם אחר פעם. התקופה המאתגרת דחקה לפינה את הבילויים; הציבור נשאר בבית יותר, ומוציא פחות כסף. ומי שנפגע מכך בין היתר הם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. הפתרון הוא להכות בברזל בעודו הוא חם, למרות הקושי לנסות לנטר את הצרכים של הלקוחות ולדעת להתאים את עצמנו אליהם. במקרה זה, הגודל משחק לטובת העסקים הקטנים והבינוניים, אשר יכולים לערוך את ההתאמה הפרסונלית ולהעניק שירות אישי ומשפחתי יותר ללקוח בהשוואה לתאגידים הגדולים.

התמונה הגדולה יותר

רגע לפני שאתם משוחחים עם הנציג מהבנק או מחברת הביטוח תחשבו בצורה פיקחית על המצב הקיים. מה יוצא לאותם הגופים מההתקשרות איתכם? קודם כל, ההקלות המוענקות בימים אלה נועדו גם בין היתר ליצור מערכת יחסים יציבה שתשרת את הגופים הכלכליים לאורך זמן. בנוסף, אותם מוסדות מפנימים את המציאות החדשה ומכירים בכך שאין ברירה אלא לשפר את תנאי הלקוחות בשביל המשך פעילות עסקית סדירה. חשוב שתהיו במודעות למידע זה, על מנת שתנהלו משא ומתן מיטבי שיאפשר לעסק שלכם אוויר לנשימה.

הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים

לומדים מניסיון של הגדולים: כשהתפרצה לחיינו המגפה העולמית, גם תאגידים שלא נקלעו לקשיים לקחו הלוואות, כי הם ידעו שמומלץ לקחת אותן בתקופה שעסק יציב, ולא בתקופת המשבר עצמו. בעת ביצוע עסקה, דעו לאן אתם מכניסים את עצמכם ותוודאו שמדובר בצעד חכם עבור העסק. בזמן משבר מתמשך, כשאין מקורות הכנסה, אם הגעתם לקצה ואתם רגע לפני קריסה כלכלית, ניתן ואף מומלץ לקחת הלוואה לכמה חודשים קדימה.

 

 
עסקים קטנים ובנוניים
 
 

 

ומה לא כדאי לעשות?

בהתבסס על אירועי העבר, המדינה לא ממהרת לתת מענקים. לכן, אל תסתמכו על פיצויים ותשארו פסיביים. זה הזמן להיות פעילים בשבילכם ובשביל הלקוחות שלכם. סוגייה נוספת היא ביחס לפרסום. כל עוד אתם לא תאגיד מצליח, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להימנע מפרסום בימים אלה. בעלי עסקים רבים חושבים לשווק בזמן משבר עלול להסתמן כצעד לא רגיש אך לא מבינים את חשיבותו. עסק קטן ובינוני זקוק לכל במה ומעורבות פוטנציאלים כדי "להישאר בחיים" - אל תוותרו על חשיפה!

מערכת נוכחות חכמה לעסקים קטנים ובינוניים

אז למה בכלל חברה קטנה או בינונית זקוקה למערכת שעון נוכחות? יש הטוענים שזהו לא מוצר חיוני לחברות אלה כי כשמדובר במספרים קטנים, אפשר להסתדר לבד. תופתעו לגלות, שמערכת נוכחות חכמה היא חלק בלתי נפרד מהמדריך שיעזור לכם לשרוד כלכלית בזמן המלחמה. נכון, אתם יכולים להרשות לעצמכם "לחסוך" בשעון נוכחות ולחשב בצורה ידנית מי יצא ומתי, אך במקרה הזה - הזול הופך ליקר. זאת מכיוון שמעקב ידני אחרי שעות העובדים לרוב גורם לטעויות חישוב בשכר, בנוסף חישוב ידני צורך ממכם כמנהלים כוחות רבים, ובמיוחד בזמנים אלה זה לא משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם. מערכת שעון נוכחות לעסק יכולה לעשות עבורכם את העבודה בצורה יעילה ואוטומטית, ותעזרו לעסק שלכם.

בזמנים אלה, אנו בחברת מקאנו שעוני נוכחות תומכים בעסקים ומאפשרת לכם לפתוח מנוי פיילוט בחינם ללא התחייבות וללא צורך בהכנסת כרטיס אשראי.
מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולסייע. לפתיחת מנוי ניסיון לחצו כאן

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה