בזמן שארגונים וחברות רבות משלמות כסף רב על מערכות נוכחות מיושנות שאיך נאמר לא תמיד עושות את עבודתם נאמנה, מתבשלת לנו מהפכה טכנולוגית ממש מתחת לאף.
האם נחזה בשינוי משמעותי בניהול שעות העובדים?
היום נציג אלטרנטיבה לעבודה בעלות מותאמת לצרכי העסק שלך.

זירת מערכות הנוכחות לא השתנה הרבה בשנים האחרונות. לא קרה שום דבר מעניין באמת שהכריז על שינוי באופן העבודה. משום מה לא פגשנו חדשנות אמיתית, לא הכרנו מהפכות של ממש וכולנו די מרגישים מנגינה חוזרת של אותם מוצרים מיושנים בעלויות לא משתלמות.

אפליקציית שעון נוכחות- מערכת שכר

האם כל זה עומד להשתנות?
מנהלי משאבי אנוש מחפשים אלטרנטיבה לעבודה הקשה בפעם המי יודע כמה וצר לי לאכזב שלא היה שינוי של ממש באופן העבודה. עוד מתחילת התעשייה הכרנו את שעוני הנוכחות המסורתיים כאשר מגיעים בבוקר למפעל נעמדים מול אותו שעון מאיים ודופקים כרטיס.
עדיין אותם מנהלי משאבי אנוש משלמים מחיר גבוה על טכנולוגיה מיושנת שאינה מצדיקה את הקדמה הטכנולוגית בה אנו חיים. אז למה להמשיך ולשלם על תמיכה למוצר שרכשתם לפני הרבה שנים ולמה בכלל להישאר כבולים ביכולות עיבוד שעות מוגבלות כשיש כבר פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וטובים יותר לניהול שעות העובדים?

בשנה האחורנה דווקא כן קרה משהו חשוב. באופן רשמי, איבדו ספקיות שירותי נוכחות את אחיזתן בשוק הלקוחות הישראלי שנאלץ להסתפק בטכנולוגיה מיושנת.
הקידמה משנה את אופן העבודה ומגיעה מכיוון שונה לגמרי, אפשר לומר שלאט לאט נגמר עידן שעוני הקיר ומתחיל תקפה חדשה של עולם מחשוב ענן - cloud computing לניהול שכר.
אפשר לומר שמהפכה זו אומנם שקטה יחסית ורק מעטים מבינים עד כמה היא חשובה ומשמעותית. אבל אין לנו ספק שהיא תשנה את האופן בו כולנו משתמשים ומבינים מערכות נוכחות.

החדשות האמיתיות לפניכם
חברת Meckano מובילה שינוי מהותי בתחום שנשאר תקוע הרבה שנים. מהפכת ניהול העובדים צפויה לסחוף אחריה מנהלי משאבי אנוש רבים בין היתר בזכות פלטפורמת מחשוב ענן המעניקה ללקוח משאב מחשובי עצום לעבודה.
Meckano מניפה את הדגל שהיא הכי טובה בו - פיתוח חדשנות טכנולוגית ומקורית לניהול המשאב האנושי
מערכת נוכחות וניהול עובדים של Meckano היא לא עוד שעון נוכחות, אלא תפיסת עולם אחרת ושונה לגמרי מכל מה שהכרנו עד כה.
החיבור בין עובד > ניהול > שעות > עלויות > משימות הוא מושלם.
כולם מחוברים לאותו ענן, מדווחים נוכחות מכל מקום ( באינטרנט, אפליקציה, טלפוני ועוד..) והמידע מסתנכרן לצינור נתונים המאפשר ראייה אסטרטגית על המשאב אנושי בארגון.

שעון נוכחות אינטרנטי - ניהול עובדים

הכי חשוב - שיהיה נוח
חווית המשתמש מאד נוחה ואינטואטיבית לעבודה, זאת מילת המפתח בתחום.
Meckano השקיעה רבות בזה כדי לתת למשתמשיה את המערכת הטובה ביותר לעבודה.
לקוחות המערכת מבינים שהעבודה היא פשוטה ללא צורך בהדרכה ראשונית וניתן לבצע ירידה לפרטים בניהול חוזי עבודה, הסכמים, משמרות ועוד. וכל זה ללא התקנת תוכנה וללא רכישת חומרה.

לפנינו מהפיכה של ממש בתחום שהוא כל כך רגיש בעסקים, המשאב אנושי הינה ההוצאה הגדולה ביותר לעסק ולכן חשוב לנהל אותו במדויק.

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה