התפרצות נגיף הקורונה הביא איתו אסונות גדולים לאנושות בכלל ולמגזר העסקי בפרט.
במגזר העסקי, עסקים רבים שנאלצו לסגור את הדלת ללקוחות לתקופות ממושכות בעקבות סגרים, לא התאוששו ועסקים אחרים עדיין מחזיקים, אך בקושי רב.
יחד עם זאת, התפרצות הנגיף גם הביאה להתפתחות מהירה מאוד אצל חלק מהעסקים ולימדה אותם להתאים את עצמם למציאות המשתנה בקצב מהיר ולגמישות הנדרשת בצורת הניהול.
פתאום, העובדים כבר לא נמצאים במשרד וממשיכים את שגרת העבודה מהבית ועובדים חיוניים מגיעים לסרוגין בהתאם לקפסולות.
הרגשה כללית של איבוד שליטה במתרחש בעסק וישנם לא מעט עסקים שמחפשים פתרונות בדיוק לסוגיה זו.
למקאנו, מגוון כלים להתמודדות עם ניהול עובדים מרחוק, אחד מהם הוא ניהול משימות.

איך זה עובד? למי זה מתאים? במאמר שלפניכם.

 
 
 

תפוקות, מדדים ושמירה על יעילות

כל מנהל מתחיל יודע, שעל מנת לוודא התקדמות ולראות תוצאות בפרוייקט צריך למדוד נתונים באופן עקבי.
מערכת מקאנו מאפשרת לך לאסוף נתוני שעות עבודה של העובדים לפי פרוייקטים ומשימות בהתאמה אישית. גם אם העובדים מדווחים מהבית, הנתונים מגיעים למערכת מקאנו און ליין ובכל רגע נתון ניתן לראות את נתוני הדיווח. את הנתונים ניתן לייצא בדוחות מותאימים לפי מגוון הגדרות וקריטריונים לבחירה.

ניתן לייצא דוחות לפי עובדים/ פרוייקטים/ מחלקות וצוותים. ניתוח הדוחות יאפשר לך לדעת, מי יעיל, מי צריך חיזוק או למידה במשימה מסויימת, מי, אולי לא הוקצו מספיק שעות עבור משימה שדורשת יותר.תוכלו להבין האם ניתן להקצות יותר משימות על עובד אחד ופחות על אחר כי השני גם מסייע למחלקה אחרת בנושאים שונים.
כל המידע יהיה לפניך, נשאר רק לנתח ולהסיק את המסקנות הנדרשות.

בנוסף, אם החברה מורכבת מצוותים, ניתן לתת הרשאות למנהלים הישירים והם יוכלו להקצות משימות על העובדים ולמנהלי המערכת רק נשאר לקבל את הנתונים המרוכזים.
ניהול משימות יאפשר לך ללמוד את העסק שלך טוב יותר.

 
 
 

העובדים מדווחים, אתם מעודכנים והעסק מרוויח

עדכון המשימות מתאפשר במקאנו בשתי פלטפורמות: דיווח באפליקציה ודיווח אינטרנטי ובצורה זו עדכון משימה יכול להתאפשר מכל מקום.
כמובן שניתן להגביל מיקומים ולקבל כתובת של כל מיקום, כולל בהופעה על גבי מפה.
המנהלים מקצים משימות לכל העובדים, ובעצם כאשר עובד מתחיל לעבוד על משימה הוא לוחץ על השעון והזמן מתחיל לרוץ, בסיום, לחוץ שוב -המערכת מעדכנת את הזמן שהעובד עבד על המשימה.

באופן זה, מנהלים יכולים לדעת כמה זמן השקיעו בכל משימה.
ניקח דוגמה מעולם האדריכלות, שם יש ריבוי פרוייקטים, אז אם עובד התחיל לעבוד על משימה בפרוייקט, הכנת גרמושקה, בתחילת העבודה הוא בוחר את המשימה ומתחיל לעבוד עליה, כשסיים, לחוץ סיום.
בסוף החודש המנהל יכול לבדוק כמה שעות לקח לעובד לסיים את הגרמושקה וכך לגבי כל שלב בפרוייקט ומכך ניתן להסיק מסקנות לגבי יעילותו של העובד וריווחיות הפרוייקט.
ניתן דוגמה נוספת מעולם היעוץ, חברות ייעוץ שולחות יועצים לפגישות עם לקוחות ולרוב, העבודה מתומחרת לפי שעות או בנק שעות, כך ניתן לסכום בסוף החודש כמה שעות היועץ עבד עם הלקוח, כמה שעות הוא השקיע בבק-אופיס לאותו לקוח ובכלל, כמה שעות יעוץ העובד יכול לספק לעסק במסגרת השעות שהוא עובד.
בסוף החודש, חברת הייעוץ יכולה להגיש ללקוח את דוח השעות המדוייק של היועץ עם חשבונית חיוב. 

 
 
 
 
 
 

למי זה מתאים?

לכל עסק שעובד באופן פרוייקטלי, או לעובדים שמהות עבודתם פרוייקטלית.
עסקים רבים בתחום האדריכלות, הנדסה, ייעוץ , עורכי דין, חברות אאוט-סורסינג, ניקיון ועוד, הן חלק מהחברות שמנהלות עובדים באמצעות מערכת ניהול משימות מקאנו.
חברות שמעסיקות פרילנסרים שעובדים על כמה פרוייקטים שלהם ועוד מגוון חברות ותפקידים.

 
 

נראה לכם שזה יכול להתאים ואתם רוצים לנסות?

אז קדימה, אנחנו במקאנו מציעים לכם ייעוץ מקצועי ותקופת ניסיון ללא עלות וללא התחייבות.
יש לכם שאלות, מתלבטים וזקוקים לייעוץ? השאירו את הפרטים שלכם– והמומחים וחשבי השכר שלנו יחזרו אליכם בהקדם.
להשארת פרטים לחצו כאן >>

 

 
בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה