תקופת החגים הגיעה ויחד איתה חודשי עבודה קצרים וימי עבודה לא שגרתיים רבים,
קבלו מאיתנו טיפים שיסייעו לכם לנהל את הזמן ביעילות בזמן החגים

באמצעות התארגנות מראש וניצול נכון של הכלים העומדים לרשותכם במערכת,
תוכלו לשמור על סדר וארגון בניהול זמן העבודה ואפילו תיהנו מהספק עבודה גדול מהרגיל
בשבועות העבודה הקצרים של תקופת החגים.

4 טיפים ממקאנו שיסייעו לכם להספיק יותר בפחות זמן:

  1. ראשית,לנוחיותכם, חגי ומועדי ישראל כבר מעודכנים במערכת ומסונכרנים עם דו"חות הנוכחות של העובדים, אין צורך לעדכנם ידנית. יש לכם עובדים לא יהודיים ניתן להגדיר להם יומן חגים שונה בהתאם לדתם.

  2. תוכלו להגדיר במערכת ניהול החוזים את כמות השעות הרצויה לכם בערבי ובימי החג (במידה שבית העסק פתוח), תוכלו לבחור שההגדרות יחולו על כלל העובדים או על עובדים ספציפיים עם הסכמי עבודה ייחודיים להם.

  3. מכיוון שלפנינו חגים רבים, במידה שההגדרות שתבחרו עבור ערבי וימי חג לא יהיו רלוונטיות לכל החגים ותרצו לקבוע הגדרות שונות עבור חג מסוים (למשל יום חופש ולא חצי יום עבודה), תוכלו להגדיר בניהול חוזי העבודה "יום מיוחד" בתאריך מסוים ולקבוע בו הגדרות מותאמות אישית לאותו המועד.

  4. הכינו תכנית עבודה מסודרת ורשימת משימות, אותה הכניסו לניהול המשימות והפרויקטים במערכת והנחו את העובדים לעבוד על פיה ולעדכן את סטטוס התקדמותם במשימות. תופתעו לגלות שכאשר עובדים עם רשימת משימות מסודרת שמסונכרנת עם שעות נוכחות העובדים, העבודה הופכת יעילה הרבה יותר וההספק אף יכול להיות גדול מיום עבודה שגרתי.

    זכרו- ניהול זמן נכון משפר תהליכי עבודה, מגביר את יעילות העובדים ומוביל להצלחת העסק!

צוות מקאנו ישמח לעמוד לרשותך לכל שאלה.
טלפון: 0737-969-270
אימייל: [email protected]
ווטסאפ: 054-230-4207

 

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה