עובדת שלך בהריון? קודם כל שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב!
בואו לגלות מהן הזכויות שמגיעות לנשים מבחינת שעות בדיקות היריון, ואיך ניתן ליישם אותן בצורה הכי פשוטה שיש יחד עם מערכת שעון נוכחות מקאנו

אבל רגע לפני… הנה כמה זכויות שכדאי להכיר:

> חשוב לדעת שבתור אישה בהיריון מגיע לך ללכת לבדיקות היריון ולקבל ממקום העבודה שכר עבור זמן ההיעדרות.

> לכמה שעות את זכאית? אם את עובדת במשרה מלאה מגיע לך 40 שעות לאורך תקופת ההריון, ואם את במשרה חלקית מגיע לך מספר שעות התואם לאופי והיקף משרתך.

> החוסרים לא יורדים ממכסת ימי המחלה שצברת כעובדת.

למה מערכת נוכחות חכמה עוזרת בנושא דיווח שעות בדיקות היריון?

המעקב אחר שעות בדיקות ההריון מתבצע בצורה ידנית בקרב אלו שאין להם עוד את מערכת שעון נוכחות מקאנו. ומה זה אומר בפועל? את בתור עובדת צריכה להעביר בצורה ידנית או במייל אישור מקופת חולים עם כמות השעות שבהן היית בבדיקות הריון, המנהלים מצידם צריכים לסכום את השעות ברמה חודשית, לבצע מעקב לאורך כל ההריון, ולראות שעדיין לא הגעת למכסת 40 השעות. בקיצור - סחבת.
בנוסף, בחברות רבות שלא משתמשים במערכת נוכחות חכמה לא מתבצע מעקב מסודר ונוצר תשלום שהוא מעבר ל-40 השעות המדוברות וכך נוצר הפסד כספי לעסק או לחברה. יש בזבוז של זמן, ניירת וכסף. לכן מומלץ לבצע את דיווח שעות היריון בעזרת מערכת נוכחות חכמה שיכולה לייעל את התהליך ולחסוך עבודה לכל הצדדים המעורבים.

דיווח שעות בדיקות הריון בשעון נוכחות מקאנו

אז מה שונה מערכת מקאנו משאר המערכות בדיווח אירוע בדיקות הריון?
מערכת מקאנו מאפשרת להגדיר לכל עובדת מכסת שעות עבור העדרות בעקבות בדיקות הריון על בסיס היקף המשרה שלה, ולהגדיר את מכסת השעות עד תאריך הלידה המשוער, כך שבעצם העובדת מדווחת כמה שעות היתה בבדיקות הריון, מעלה למערכת בצורה קלה ופשוטה את האישור מקופת החולים והשעות מצטברות כל חודש למכסת השעות. במידה והעובדת הגיעה למכסת השעות שהוקצו לבדיקות הריון לא יתאפשר לה לדווח אירוע של "בדיקות הריון" אלא בעצם תיכנס לחוסר בשעות.
מערכת נוכחות מקאנו מאפשרת לכם המנהלים לוותר על המעקב הידני אחר השעות שדווחו לבדיקת הריון כל חודש ולבדוק שהעובדת לא הגיעה למכסת השעות, וכך לחסוך המון זמן וכסף.

אז איך זה עובד?

הנה כל מה שצריך לדעת ביחס לדיווח שעות בדיקות היריון בשלושה שלבים פשוטים -

 

שלב 1:

לוחצים על ראשי >> אירוע והיעדרות >> יצירת מדיניות. לאחר מכן נותנים שם למדיניות "בדיקת היריון", בסוג לבחור בנק שעות, בחירת האירוע - בדיקות היריון, ובסיום לוחצים על שמירה.

 
הגדרת מכסת שעות לבדיקות הריון
 
 

שלב 2:

בוחרים את העובדת שעבורה אנחנו רוצים להגדיר את המדיניות של מכסת שעות בדיקות הריון, מקליקים על לשונית מדיניות, בוחרים את המדיניות שהגדרנו, בוחרים תאריכים של תקופת הזכאות, וביתרות שעות מסמנים ארבעים.

 
הגדרת מכסת שעות לבדיקות הריון
 
 

שלב 3:

כאשר העובדת מגיעה לעבודה לאחר הבדיקות, היא מדווחת כניסה ובוחרת “סוג אירוע” בדיקות הריון. המערכת תבצע השלמה אוטומטית של החוסר בתקן ותוריד את השעות ממכסת 40 השעות שהוגדרו. בתחתית דוח הנוכחות ניתן לראות את יתרת השעות שנותרו ממכסת 40 השעות בדיקות הריון

 
דיווח שעות בדיקות הריון
 
 

בכל מה שקשור לדיווח שעות ובמיוחד בדיווח שעות בדיקות הריון, מומלץ לעבור למערכת נוכחות חכמה שתעשה עבור כל הנוגעים בדבר את העבודה ביעילות ופשטות ותחסוך המון זמן וכסף, אנחנו במקאנו נשמח להעניק עוד מידע בנושא ולשוחח אתכם.
רוצים שנעזור לכם? השאירו כאן את הפרטים שלכם ומומחה שלנו יחזור אלכם בהקדם.
אתם עדיין לא לקוחות מקאנו, זה הזמן לפתוח מנוי ניסיון ללא עלות וללא התחייבות - לפתיחת מנוי ניסיון לחצו כאן!