"שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא"?

אז זהו, שעם חג הפסח מגיעים גם שינויים רבים ותקופה של חוסר שגרה. בתור מנהלים או בעלי עסקים, חשוב לחזות מראש את הנושא ולדעת לבחור כלים מתאימים שיעזרו לכם ולעסק שלכם לצלוח את תקופת החוסרים בצורה מיטבית, ללא עיכובים מיותרים. מערכת נוכחות חכמה היא אופציה מומלצת בכל הנוגע לניהול שעות העבודה בתקופת החג.

נתחיל מהבסיס - מהי בכלל מערכת נוכחות חכמה?

רישום שעות עבודה ידני הוא דבר שכבר כמעט חלף מהעולם. העולם התקדם, ורוצה להיות יעיל יותר וירוק יותר, ללא ניירת מיותרת. את הרישום הידני החליפה מערכת שעון נוכחות חכמה שהביאה איתה חיסכון משמעותי של זמן וכסף לעסקים.

התאמה בין שעון נוכחות לחברה היא לא עניין של מה בכך. יש מגוון סוגים של שעוני נוכחות וצריך לדעת להתאים בצורה חכמה את שעון הנוכחות הרלוונטי לעסק שלך. איך לעשות את המאצ'? התשובה היא ברורה, השעון צריך לספק מענה לצרכי החברה או בעסק בדרך האפקטיבית ביותר. במצב כזה, תקבלו כמנהלים יכולת להיות בבקרה מקסימלית על כל סוגיית ניהול שעות העבודה וכיוצא בכך על כל סוגיית השכר.
רוצים לקבל ראייה רחבה על מצב העובדים בעסק? מי בחופשה או במחלה? מערכת נוכחות חכמה וידידותית תענה לכם על צורך זה. בנוסף היא גם תעניק לכם דוחות מסודרים ומהימנים מידי חודש.

זכויות עובדים

כמו לכל חג, העובדים מחכים בכיליון עיניים לחופשת הפסח. נוצר יחס הפוך בין אווירת החופש שהעובדים משדרים לבין העומס שנוצר בחברה בפועל. לרוב במשרד עורכים ציון סמלי לכבוד החג, והחופשה משתנה ממקום עבודה למקום עבודה. אז כדי שכל העובדים יוכלו לצאת לחופש כפי שמגיע להם, בואו לדעת כל מה שצריך לדעת ביחס לזכויותיהם בנושא.

בתור בעלי עסקים אתם צריכים להיות בבקרה על ימי החופשה בהתאם לחוק ויש לכם את האחריות לדאוג לכך שהכל מתועד ושהמשכורת משולמת כהלכה לעובדים. הטיפ שלנו - היעזרו בשעון נוכחות שקיים אצלכם בחברה או בעסק על מנת להיות בבקרה בצורה היעילה ביותר. המידע כבר נמצא במערכת הנוכחות שלכם, והוא יחושב וישוקלל בהתאם להנחיות שלכם. נוח לא?

בימי חג הפסח, העובדים זכאים לחופש, וזכותם לפיכך לא להגיע לעבודה בימים אלו. כדאי לדעת, לעובדים לא מגיע בכל החגים לצאת לחופשה מבחינה משפטית, ובהתאם לכך על העובד לעדכן את המנהל שלו במידה ומתכנן לצאת לחופשה בחגים מסוג זה. העובדים זכאים למשכורת עבור יום שלם בערב החג, גם אם עבדו פחות שעות באותו היום. במקרה כזה, כל שעה נוספת מעבר לפרק הזמן שנקבע מראש, תחשב שעה עבודה נוספת.

 
חוסר שגרה בתקופת החגים
 
 
 

עובדים בחג

לא כל העסקים בחופשה במהלך חג הפסח, יש עסקים שמכורח הנסיבות ממשיכים לפעול גם כאשר רוב המשק בחופשה. סוגייה זו הפכה לנפוצה יותר בשנים האחרונות יותר בעקבות מודל העבודה מרחוק שנכנס לתמונה. גם אם אתם כמנהלים לא נוכחים בעסק בזמן החג או הצוות שלכם עובד מהבית, אתם עדיין יכולים להיות רגועים אם יש לכם מערכת נוכחות חכמה בעסק, שתאפשר לכם סדר וארגון מדויקים בימי חג.

ביחס לחג, ניתן לקבוע את שעות העבודה הרצויות במערכת הנוכחות בצורה נגישה ביותר. כל חגי ישראל כמובן רשומים מראש במערכת, וכך תוכלו לבנות את התכנית הטובה והמותאמת ביותר לעסק שלכם. כך גם העובדים יכולים להתעדכן בצורה פשוטה מול המערכת במשימות ופרויקטים הנגזרים מהתכנית.

מערכת מקאנו ככלי לניהול שעות העבודה בחגים

מקאנו היא מערכת שעון נוכחות מתקדמת וידידותית שיכולה לספק לכם דרך קלה ומהימנה לנהל את שעות העבודה של כלל העובדים סביב החגים. אז בין אם העסק שלכם עובד בחג או בחופשה, יחד עם מערכת שעון נוכחות מקאנו תוכלו להיות רגועים שאתם דואגים לזכויות העובדים שלכם בהתאם לחוק. בנוסף, מערכת מקאנו תקל עליכם בתקופת החג כמעסיקים, ותתן לכם את כל המידע הנחוץ ביחס לשעות העבודה של העובדים שלכם וכך תוכלו לפנות את הראש מדאגות.

ברוח חופשת החג, תפרגנו לעצמכם עם מערכת מקאנו שתעניק לכם קצת אוויר לנשימה בעסק, אתם צריכים את זה. לפתיחת מנוי ניסיון חינם וללא התחייבות לחצו כאן

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה