דוחות נוכחות מלאים ותקינים חיוניים לניהול העובדים בכל ארגון. הם מספקים סקירה מקיפה של דפוסי הנוכחות בחברה, כולל איחורים, היעדרות ועוד. עם זאת, ישנם מצבים שעובד לא דיווח נוכחות או מנהל צוות צריך לדווח נוכחות לעובד על פני תקופה ארוכה, במקרה הנ"ל מילוי דוח נוכחות עשוי לקחת המון זמן, במיוחד אם רוצים לעדכן דיווחי נוכחות לטווח ארוך של תאריכים.

אנחנו במקאנו פיתחנו פתרון לביצוע דיווח מהיר של נוכחות על טווח תאריכים, באופן גורף. תוכלו למצוא את הדיווח המהיר בדוח הנוכחות.
לחיצה על כפתור העריכה מהירה יפתח חלונית משולבת של עריכה מהירה, היעדרות ודיווח מהיר.

 

איך מבצעים עריכה מהירה לדוח נוכחות

תחילה לוחצים על "שם העובד" בעץ העובדים הנמצא בצד ימין, בחלון השמאלי שנפתח תחת לשונית "נוכחות", לוחצים על האייקון העריכה.

עריכה מהירה של דוח נוכחות
 
 

בחלונית שתפתח יש ללחוץ על לשונית "דיווח מהיר", מכאן תוכל לדווח נוכחות במהירות, תחילה בוחרים את התאריכים הרלוונטיים ואת שעת הכניסה והיציאה. לחיצה על כפתור "מתקדם" תפתח לכם אפשרויות נוספות אופציונליות כמו: הוספת הערה לדיווח, בחירת ימי דיווח כולל ערבי חג וחג. קיימת גם אפשרות לסמן תחת "אירועים" שבמידה וקיים אירוע מעודכן בתאריכים שנבחרו שלא לעדכן שעות כניסה ויציאה.
מצורף סרטון הדגמה קצר

 
 

לסיכום, עדכון דוח נוכחות בעזרת "דיווח מהיר" יאפשר לכם לייעל את התהליך ולחסוך זמן תוך הקפדה על דיווח מדויק ומלא. לכן, אם עדיין לא ניסיתם את האפשרות הזו, זה הזמן לנסות ולחוות את היתרונות בדיווח באמצעות "דיווח מהיר.

יש לכם שאלה? אתם רוצים להתייעץ איתנו? צוות המומחים שלנו ישמח לתת לכם שירות ולעזור. אתם מוזמנים לדבר איתנו בטלפון 0737-969-270 או להשאיר לנו הודעה כאן ונחזור אליכם בהקדם.

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה