שר העבודה והרווחה חתם על צו ההרחבה שקובע כי החל מ-1 לאפריל, שבוע העבודה במשק יקוצר בשעה אחת ל-42 שעות, והשכר השעתי יחושב לפי 182 שעות בחודש. 
המשמעות עבור העובדים במשרה מלאה שהוגדרה כ-186 שעות בחודש, היא שכעת משרתם מוגדרת מלאה כאשר הם עובדים 182 שעות בחודש בלבד, או שעל המעסיק לשלם להם עבור 4 שעות נוספות, ובכך להגדיל את שכרם. למעסיק יש את זכות הבחירה על היום המקוצר השבועי לפי צרכי העסק.
חוזי העבודה הגמישים במערכת מאפשרים לכל עסק להתאים את  חוזי העבודה לפי צרכיו. לכן, העדכון במערכת מתבצע באופן פשוט וקל ותוכלו לבצע את השינוי שקובע העדכון באופן מיידי.

ישנן מספר דרכים לבצע שינוי, תלוי באופי בניית החוזה וחישוב השעות:

חוזה שעתי:
ראשי > חוזי עבודה > בוחרים חוזה רצוי (עריכה) > שעות עבודה (לשונית) > בוחרים יום > ממעדכנים את מספר השעות בהתאם לתקן הרצוי.

 
עדכון חוזה עבודה יומי
 

חוזה שבועי:
ראשי > חוזי עבודה > הגדרות נוספות > מסמנים קבע תקן שבועי על בסיס> מעדכנים בסעיף 'הוסף לחישוב השבועי תקן קבוע של' את התקן הרצוי.

 
עדכון חוזה עבודה שבועי
 

חוזה חודשי:
ראשי > חוזי עבודה > הגדרות נוספות > מעדכנים את התקן החודשי בהתאם לתקן הרצוי.

 
 

לא בטוחים בשינוי שביצעתם? מחשבים את השעות באופן שונה?
אל תהססו לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם בביצוע: 0737-969270 או [email protected]
אפשר גם בטופס יצירת קשר 


הבהרה: אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ משפטי בדיני עבודה, המלצה או חוות דעת באשר לאופן חישוב השעות, חברת מקאנו הינה עוסקת בניהול שעות נוכחות (ולא בדיני עבודה).
בכל מקרה, הלקוח אינו מחוייב לפעול בהכרח על פי שיטה זו או אחרת, אלא בכפוף לחוק ולתקנות. בסוגיות נוספות אנו ממליצים להיוועץ עם עורך דין מוסמך בנושא דיני עבודה לפני שינוי או עדכון הסכם עבודה. כל הזכויות שמורות ל - מקאנו בע"מ. אין להעתיק, להפיץ או להשתמש במסמך זה או בחלקים ממנו ללא אישור מראש ובכתב מחברת מקאנו בע"מ.

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה