לחסוך זמן יקר וכסף רב  עם Meckano

חיסכון למעביד
התקנת מערכת נוכחות לחישוב שעות העובדים באופן אוטומטי, יכולה להשפיע רבות על שורת הרווח הסופית. 
המניע העיקרי של עסקים להפעיל  שעון נוכחות בארגון נובע מ- 3 סיבות עיקריות:

  1. בקרת שעות העובדים
  2. אוטומציית חישוב השעות
  3. חיסכון כספי רב

ללא ניהול אוטומטי של השעות וביצוע הכנת דיווחי העובדים באופן ידני יכול לגרום לטעויות רבות בחישוב השכר.
ארגונים רבים הבינו את הפוטנציאל הגלום בהתקנת מערכת שעון נוכחות מעבר לרישום הבסיסי של שעות העבודה, מדובר כאן בהתייעלות ארגונית בזמן אמת!

מערכת הנוכחות חוסכת לך זמן רב וכסף.

רוצה לדעת איך מתבצע החיסכון בפועל- לחץ כאן

יתרון לעובד
כבעל עסק, מנהל משאבי אנוש, מנהל המשרד או משהו דומה, העיסוק העיקרי הינו בפרודוקטיביות של הארגון.  
מעבר ליישומים הרגילים של שעון נוכחות סטנדרטי, מנהלים רבים, מגלים את התכונות המודרניות של עולם זה. 
Meckano מאפשרת לעובד שלך גישה לפרופיל אישי באופן עצמאי.
בפורפיל זה יכול העובד לבצע מספר דברים:

  1. צפייה בדוח הנוכחות
  2. הדפסת הדוח
  3. עדכון חוסרים (על פי הרשאה)
  4. צפייה בהיסטוריית דיווחי שעות
  5. עדכון הערות עבור איחורים
  6. בקשה לחופש עתידי
  7. שליחת הודעה פנימית למנהל מעליו

בכל אחד מהמצבים אתה מעניק לעובד שלך שקיפות מלאה לשעות העבודה.