דיווח משימות על ידי העובדים לרשות החדשנות באמצעות מערכת מקאנו היא פשוטה ביותר.
בוובינר שלהלן אנו נסביר כיצד מתבצע הדיווח באופן יומיומי, כיצד לאשר ולנעול דוח חודשי וכיצד לבצע תיקונים במידת הצורך (אנו ממליצים להימנע מכך ככל הניתן - היות ורשות החדשנות מאשרים לכל היותר 15% תיקונים).

 
 
 
 

דיווח נוכחות ומשימות

עובדים המדווחים כניסה ויציאה דרך האתר, דיווח הכניסה יעשה כרגיל על ידי לחיצה על כפתור הכניסה.
כאשר עובד ידווח על יציאה, יעלה בפניו חלון של "בנק שעות", שיציג את סך השעות שעבד באותו היום, ועל העובד לחלק את השעות בהתאם למשימות שביצע.
שימו לב, כל שעה חייבת להיות משוייכת למשימה.

 

 

 

 
 
 
 

עדכון חודש פברואר 2023 - קפיצת הודעה בעת דיווח כניסה הצהרת מיקום דיווח נוכחות   - רשות החדשנות

בהמשך להנחיית רשות החדשנות, מעתה בעת דיווח אינטרנטי במערכת הנוכחות (web) העובדים יצטרכו להצהיר מהיכן הם מדווחים. בפועל, כאשר נבצע לחיצה על כפתור "כניסה", תופיע הודעה שהעובדים יצטרכו לבחור מהיכן הם מדווחים: האם הם מדווחים מהבית, מהמשרד או מנקודה חמה (משרדים משניים, מעבדות,אוניברסיטאות וכל מקום אחר שנחשב למשרד משני). העדכון מהווה פתרון לנושא דיווחים לפי כתובת IP כאשר לפעמים הכתובות הופיעו כלא מורשות לדיווח ונרשמו בדוח המדען כדיווחים רטרואקטיביים.

 
 
 
 

עדכון חודש נובמבר 2022 - ביטול השלמה אוטומטית למשימת "מנהלה" כך שלא יהיו שעות לא משוייכות  - רשות החדשנות

עד היום, כאשר אין הלימה בין שעות נוכחות מדווחות לשעות משימות - השעות שלא היו משויכות עברו באופן אוט' בעמודת "מנהלה" בדוח מדען, ולא ניתן היה לחתום את הדוח עד אשר השעות שויכו.לבקשת רשות החדשנות, כעת אין השלמה אוטומטית והעמודה "מנהלה" הוסרה מהדוח ולא ניתן לחתום את הדוח אם יש שעות לא משויכות.

 

 

 
 

אישור וחתימה על הדוח החודשי

על מנת לבצע חתימה על הדו"ח יש להיכנס דרך האתר
ל'משימות' > 'רשות החדשנות' > לבחור את החודש הרלוונטי > לבדוק את הדו"ח ולוודא שהוא תקין > ללחוץ על כפתור 'לחתימת הדו"ח' > לחתום בתיבה שנפתחת ולשמור

 

 
 
 

בכל מקרה ולכל שאלה ועניין, צוות התמיכה שלנו זמין לשאלות ולהתייעצות בנושא.
מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 0737-969270 | בוואטסאפ 0542-304207 | בצ'אט לייב במערכת | [email protected]