בעולם בו המשאב האנושי הוא המפתח להצלחת הארגון, חלה החובה על כל מנהל לרכוש כלים פרקטיים לניהול ופיתוח ההון האנושי בארגונו, חלק גדול מההצלחה העיסקית של האירגון תלוי בכלים אלו.מנהלי משאבי אנוש וניהול פרויקטים נדרשים להפיק נתונים מהימנים, נתונים אלו מאפשרים לארגון להתקדם במינימום זמן ומקסימום תפוקה.
עוד לפני שניגע בדרכים היעילות ביותר לביצוע השיפורים בפועל, חשוב לציין שכל המודולים של המערכת נמצאים כסטנדרט. אתם יכולים להשתמש בכל השירותים והתכנות במערכת ללא הגבלה. בצורה זו תוכלו לוודא שהמערכת מותאמת באופן אישי לאופי הפעילות ארגונכם.

אתם המרוויחים העיקריים: אין צורך בעדכון תוכנה או שדרוג מחשב, הכל כבר קיים במערכת כחלק מהשירות שלנו אליכם.
ברצוננו לחשוף אותכם לשינויים שכבר קרו ואף להכין אתכם לעדכונים שעתידים להתווסף למערכת ניהול נוכחות עובדים Meckano.


עדכון ועיצוב ממשק משתמש

בקרוב נעלה עיצוב ממשק חדש למערכת, העיצוב בא לאחר בחינה מחדש של חשיבות מיקום החלקים המרכזיים במערכת, התאמה לסגנון העיצוב השטוח, סגנון שתפס את מקומו בעולם העיצוב ויוצר מערכת נקייה ונוחה יותר.


שדרוג אפליקציית שעון נוכחות

בקרוב נעלה עם מסכים חדשים, אפשרויות ניהול עובדים, הגדרות פרופיל אישי, הזנת אירועים והערות, צפייה בדוחות ועריכת נתונים ישירות ממשק חכם וידידותי. 

עדכון גרעין אבטחה
בתחילת החודש ביצענו שדרוג לאבטחת המשתמש, הוגדר ניתוק אוט' לאחר פרק זמן בו לא בוצע שימוש במערכת.
וגם הקשבנו לכם והארכנו את כמות הזמן לאחר הניתוק. המערכת מזהה שאין שימוש ומציפה הודעה לשולחן עבודה על ניתוק מתקרב, לאחר מכן מבצעת ניתוק ויציאה בטוחה מהמערכת.

ספריית טפסים במערכת
הקמנו במערכת ספריית טפסים מסודרת, ספריה זו מכילה טפסים שימושיים ומסודרת לפי נושאים. כגון:טפסי עובד מעביד – בספריה זו תוכלו למצוא טיפסי 101,106 ועוד טפסים בנושאים הללו. תקייה נוספת הינה תקיה של טפסים כללים כגון: מכתב המלצה לעובד, טופס שימוע ועוד.הספריה תתעדכן מעת לעת, ואנו נשמח לקבל מכם הצעות ודוגמאות לטפסים שימושיים.

לשונית העזרה 
לשונית העזרה מקבלת תוספת נוספת, הוספנו אפשרות של תמיכה מרחוק כבר בתוך המערכת. כך נוכל לסייע בפתרון של תקלות מורכבות ואף לבצע הדרכות בנושאים שונים תוך כדי הדגמה בזמן אמת.

פורם משתמשים
אנו מזמינים אותכם לקחת חלק בפורום המשתמשים התוסס שלנו, עשרות משתמשים, מנהלי כוח אדם וחשבי שכר מעלים שאלות בתחום הנוכחות. ניתן לקבל תשובות ואף טיפים מכלל המשתמשים במערכת בנושאים השונים. קהילת המשתמשים בפורום מספקת מענה וזויות ראיה חדשה על שימושים שונים במערכת בעולם הנוכחות בכלל.

 

 

 |

 |

 |

 

 

גישת מולטי יוזר למערכת
גישת מולטי יוזר הינה חלק אינטגרלי ממערכות שעובדות בטכנולגיית "ענן". כחלק מהדרישה של האירגון המודרני לסביבת עבודה מתקדמת, עומד הצורך המרכזי לעבוד "מכל מקום, בכל זמן, על ידי מספר משתמשים, במקביל. טכנולגיית הענן מגיעה לעזרתנו ומציעה את פתרון ה- 'Multi-user', המאפשר למספר עובדים לעבוד במקביל ממספר מוקדים, פתרון ה-Multiuser אינו תלוי בשרת ארגוני או התקנת תוכנת שליטה מרחוק. הוא מתאים לא רק לארגונים גדולים, אלא גם לעסקים הקטנים המעוניינים לאפשר למנהל מחלקה או חשב שכר גישה למערכת.

עזרה ותמיכה
לשונית העזרה מקבלת תוספת נוספת, הוספנו אפשרות של תמיכה מרחוק כבר בתוך המערכת. כך נוכל לסייע בפתרון של תקלות מורכבות ואף לבצע הדרכות בנושאים שונים תוך כדי הדגמה בזמן אמת.