למה עדיין צריך לצבור ולהסתובב עם כל כך הרבה כרטיסים פיזיים שיכולים ללכת לאיבוד בקלות?
אם גם אצלכם עברה המחשבה הזאת, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה. בזכות אפליקציית הארנק של גוגל, אפילו כרטיס העובד שלכם, זה שאתם לוקחים כל בוקר לעבודה, יהיה בארנק הדיגיטלי ממש בקרוב ויחסוך הרבה כאבי ראש מיותרים.

דיווח נוכחות באמצעות הארנק הדיגיטלי

כבר החודש, ממש כמו עם האשראי או כרטיס קופת החולים, נוכל להיפרד מכרטיס העובד הפיזי ולהחתים בשעון הנוכחות בעזרת הנייד בלבד. בזכות עדכון שקט של גוגל, יישומון הארנק יאפשר לבצע כניסה למשרד דרך הסמארטפון שלכם. טרם הוחלט האם החידוש של גוגל רלוונטי לכלל החברות, או תקף לחלקן בלבד - זאת נגלה בהמשך עם ההצהרה הפורמלית של המעצמה. מידע נוסף שחסר הוא בבחינת התאריך המדויק שבו השינוי יגיע לכלל הציבור.

השיפור המסיבי האחרון - תעודת זהות ורישיון דיגיטליים

מה שכן ידוע - עדכון זה של גוגל וולט הוא אבן דרך במהפכת הארנק הדיגיטלי. האופציה לקנות כרטיסים לאוטובוס או לקבל כרטיס מתנה דרך הנייד מייתרת את השימוש בארנק המוכר והפיזי.
שינוי מהותי שנוצר בקיץ מעניק למדינות מסוימות בארה"ב לצרף לגוגל וולט שלהם גם את תעודת הזהות שלהם ואפילו רישיונות נהיגה.
דואגים לפרטיות? חשוב לציין שתעודות הזהות שהועברו לגוגל וולט ישמרו בפלאפון של המשתמש בלבד. יתרה מכך, אם חלילה הפלאפון הלך לאיבוד או נשדד, יהיה באפשרות המשתמש את האופציה לבטל את תעודת הזהות הדיגיטלית מרחוק דרך החשבון שלו.

 
כרטיס עובד לדיווח נוכחות בשעון
 
 
 

דיווח נוכחות באמצעות כרטיס קרבה ( כרטיס עובד)

כיום לעובד יש אפשרות לדווח כניסה/יציאה שעון נוכחות באמצעות טביעת אצבע, זיהוי פנים, כרטיס קרבה או קוד זיהוי אישי. דיווח נוכחות באמצעות כרטיסי עובד (צ'יפים או כרטיסי קרבה ) עובדים בטכנולוגיית תדר רדיו (RFID) , כל עובד מקבל כרטיס עם מספר ייחודי לו וכך ניתן לזהות אלו עובדים דיווחו נוכחות ומתי.

יתרונות השימוש בכרטיס עובד בארנק הדיגיטלי.

1 - הפיצ'ר החדש של גוגל יאפשר בעצם לעובד להחתים נוכחות ללא צורך בכרטיס אלא ע"י הצמדה של הטלפון הנייד לשעון הנוכחות, ובעצם יחסוך מהעובד להסתובב עם עוד כרטיס מיותר.

2 -  המון פעמים עובדים שוכחים את הכרטיס עובד שלהם וכתוצאה מזה לא מדווחים נוכחות באותו יום, מה שגורם לעבוד לעדכן את המנהל הישיר שלו בשעת הכניסה והיציאה ולעדכן ידנית בדוח הנוכחות. טלפון נייד לרוב אף אחד לא שוכח מה שימנע מהעובד לא לדווח נוכחות.

3 - כמה פעמים קרה לכם שהעובדים ביקשו כרטיס (צ'יפ) חדש כי הכרטיס שלהם הלך לאיבוד או שנהרס, עם כרטיס עובד בארנק הדיגיטלי זה לא יקרה, כי הכל נשמר על חשבון הגוגל כך שגם אם העובד מחליף טלפון, כל הפרטים בארנק הדיגיטלי שלו נמצאים על חשבון הגוגל.

 

רוצים להתייעץ איתנו? יש לכם שאלה? המומחים של מקאנו כאן לכל שאלה, השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אתם עדיין לא לקוחות מקאנו? זה הזמן לנסות את המערכת שלנו ללא התחייבות וללא עלות, לפתיחת מנוי ניסיון לחצו כאן.

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה