אפליקציית שעון נוכחות מאפשרת לארגונים ועסקים לעקוב אחר שעות הנוכחות של העובדים בצורה קלה ופשוטה. במיוחד לעובדים הנמצאים בשטח כגון: סוכני מכירות, טכנאי שטח שצריכים לדווח נוכחות מהשטח, האפליקציה מאפשרת למנהל לראות את מיקומי ההחתמה על גבי המפה ולראות מהיכן בוצע דיווח הנוכחות של כל עובד, היתרונות בשימוש באפליקציית נוכחות הם רבים. אך עם התפתחות הטכנולוגיה עובדים מנסים להשתמש באפליקציות לזיוף מיקום על מנת לדווח נוכחות מהמשרד אך בפועל העובד נמצא בבית. חשוב לציין שזיוף מיקום באפליקציה הוא לא חוקי.

אז  מה זה בעצם אפליקציית לזיוף מיקומים

אפליקציה לזיוף GPS היא בעצם תוכנה המאפשרת למשתמשים לשנות את נתוני המיקום של המכשיר שלהם. על ידי שימוש באפליקציית לזיוף מיקומים, המשתמש יכול לשנות את המיקום המועבר מהטלפון הנייד או הטאבלט שלו לאפליקציות ושירותים אחרים המשתמשים בשירותי מיקום, כגון מדיה חברתית, Waze או אפליקציית שעון נוכחות. אפליקציות אלו פועלות על ידי שימוש בטכניקות שונות כדי לזייף את אות ה-GPS שנשלח על ידי המכשיר, מה שגורם לו להיראות כאילו המשתמש נמצא במקום אחר ממה שהוא באמת. האמנם ישנן סיבות לגיטימיות להשתמש באפליקציית לזיוף המיקום, כגון בדיקת אפליקציות מבוססות מיקום, אך אנשים עשויים להשתמש בהן כדי לעסוק בפעילויות הונאה או בלתי חוקיות.

 
זיוף מיקומי החתמה
 
 

 

התקדמו לאפליקציית נוכחות מקאנו

אתם חושבים שהעובדים שלכם מדווחים נוכחות מהבית אך בפועל האפליקציית נוכחות שלכם מראה שהם בעסק, הכירו את אפליקציית נוכחות מקאנו. באפליקציית מקאנו הפעלנו מודול המאפשר לבדוק אם המיקום הוא אמיתי. כלומר האם הגיע מהלווין ישירות למכשיר או עבר דרך אפליקציית צד שלישי. ברגע שאנו מזהים שהמיקום אינו ״כשר״ אנו מבקשים מהמשתמש להפעיל את שירותי המיקום כראוי. 
אז הגיע הזמן להתקדם לאפליקציית שעון נוכחות החכמה והמובילה בישראל, רוצים לנסות אותנו, עכשיו זה גם בחינם. להקמת מנויי ניסיון לחצו כאן.
רוצים להתייעץ עם המומחים שלנו, השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם, לא יכולים לחכות ורוצים לדבר איתנו עכשיו חייגו: 0737-969-270

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה