למה לקרוא אם אפשר להאזין?

כיצד שעון נוכחות יכול למקסם לכם הפרילנסרים את רמות הפרודוקטיביות

עבודה כפרילנסר נותנת הרבה יותר חופש וגמישות, וכמנהל של עצמך אתה אחראי לגמרי על ניהול הזמן שלך.
יחד עם זאת החופשיות גורמת לכך שהפרדיקטיביות לעיתים יורדת
הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם למקסם את הפרודוקטיביות שלכם כעצמאיים

שגרה היא לא תמיד דבר רע – קבעו לעצמכם שגרה

כפרילנסרים אתם שולטים כמעט באופן מלא על יום העבודה שלכם, אתם מחליטים עם אלו לקוחות לעבוד, אילו פרויקטים מתאימים לכם לקחת, ומתי להתחיל לעשות את העבודה. הגמישות הזו היא אחד היתרונות בלהיות פרילנסר, אבל הגימשות יכולה גם לגרום לכם לעבוד בצורה לא תקינה
כשאין לכם זמנים מוגדים לעיתים קרובות תמצאו את עצמכם מתמהמהים, וכשזמן הגשת העבודה מתקרב אתם תמצאו את עצמכם עובדים סביב השעון כדי לסיים את הכל בזמן, מה שיקשה עליכם מאוד לקחת עוד פרויקטים ולעמוד בזמנים.
הגדרת שגרה ברורה לימי העבודה שלכם יכולה לעזור לכם למקסם את הפרודוקטיביות שלכם ולהישאר ממוקדים במשך השעות שאתם יודעים שהם זמן עבודה. כך תוכלו לבצע את עבודתכם ברמה טובה יותר ולבצע אותה מהר יותר.
תבנו שיגרה שתתאים לכם ותתמידו בה. קומו בכל יום באותה שעה, צאו להפסקת הצהריים בשעות קבועות, ותנו לעצמכם שעת סיום ברורה. שגרה שבנויה נכון גם מסיימת את יום העבודה שלכם ולא נותנת לה להתגלגל לערב שלך. חשוב שיהיה לכם גם חופש כדי שתוכלו להיות יותר פרודוקטיביים כשאתם עובדים

מעקב אחר המשימות שלכם

מעולה יש לכם שגרה, אך עדיין אפשר לבזבז המון זמן, ולהתמהמה או סתם לעבוד בצורה לא יעילה על משימות. אולי אתם יושבים ומנסים לעבוד את כמות השעות הרצויות, אבל אתם צריכים לנתח בדיוק על מה אתם עובדים בזמן הזה וכמה זמן אתם משקיעים. פשוט להיכנס ולצאת באותו שעה בכל יום לא מבטיחה שאתם מספיק פרודוקטיביים.
אחת הדרכים הטובות ביותר להפחית את הדחיינות היא באמצעות תוכנת שעון נוכחות . אתם יכולים לעקוב כמה זמן אתם עובדים על כל חלק בכל משימה או פרוייקט במהלך היום ולקבל תצוגה ודוחות של כמה זמן לוקח פרויקטים שונים. תוכלו לדעת איך אתם מנצלים את הזמן שלך - אילו משימות גוזלות את רוב הזמן שלכם והאם הן באמת שוות את הזמן המושקע בהן. מערכת נוכחות הכוללת מודול משימות יספק לכם מידע טוב יותר כיצד תוכל לייעל את תהליכי העבודה שלכם ולהיות יעילים יותר לאורך כל יום העבודה שלכם.

 
 
מערכת נוכחות ומשימות לפרילנסרים
 
 

 

מקבלים התראות על כל הודעה חדשה? - כבו את הסחות הדעת

אחד הגורמים לבזבוזי הזמן הגדולים ביותר ביום העבודה הוא הדואר האלקטרוני. המייל הוא כלי מאוד חשוב לתקשורת, אבל הוא לא תורם לרמות הפרודוקטיביות שלכם. אולי אתם לא שמים לב, אבל בכל פעם שאתם מסתכלים באימייל חדש, אתם עוצרים את מה שעשיתם על מנת לקרוא ולהשיב למייל, זה לוקח חלק עצום מהזמן שלכם במהלך היום. בנוסף התעדכנות בהודעות טלפון ובמדיה החברתית לאורך היום מבזבז הרבה שעות עבודה יקרות.
על מנת להיות יותר פרודוקטיבי ולהתמקד במשימה מסוימת כבו את כל הסחות הדעת הפוטנציאליות כגון התראות על כל פוסט חדש, "השתיקו" קבוצות וואטסאפ.
קבעו זמנים קבועים כדי לבדוק את הדואר האלקטרוני, הודעות וחשבונות המדיה החברתית שלכם, למשל כל בבוקר 30 דקות לפני תחילת יום העבודה, 10 דקות בארוחת הצהריים וחצי שעה לפני סוף היום. כך בעצם תוכלו להתעדכן ולהוסיף את כל הפעולות הנדרשות לרשימת המטלות שלכם באותו יום, אך לא להפריע לזרימת העבודה שלכם. בשאר היום סגרו את האימייל שלכם והשתיקו את הטלפון שלכם והרחיקו אותו מימכם. אם זה גדול עליכם, כיום יש אפליקציות שמגבילות את הגישה שלכם להסחות דעת כמו דואר אלקטרוני ומדיה חברתית.

צאו להפסקה בשעות קבועות

כאשר ישנם פרויקטים שהלו"ז שלהם קרוב ואין לכם עוד עובדים מלבדכם, אתם מנסים לעבוד באופן רציף לאורך כל היום ללא הפסקות. אבל כך אתם גורמים לעצמכם לא להיות ממוקדים והפרודוקטיביות שלכם נפגעת, במיוחד אם אתם מבצעים משימה אחת לאורך כל היום
עשו הפסקות קבועות לאורך היום, לפחות שתיים או שלוש הפסקות. הן לא צריכות להיות ארוכות, אך מספיק בשביל לקום מהכיסא ולהסתובב על מנת לשחרר את עצמכם. לקיחת הפסקה לא תפגע בסיום המשימות שלכם אלה להפך היא תגרום לכם להיות יותר מרוכזים שתחזרו למשימה או הפרויקט.


לסיכום, על מנת למקסם את התפוקה שלכם כפרילנסרים אתם צריכים יכולת לדבוק בשגרה די קבועה ולדעת לשמור על מוטיבציה להתמקד במשימה כל הזמן, על ידי ביצוע השלבים שתיארנו במאמר אתם יכולים להיות מסוגלים לשפר את הפרודוקטיביות שלכם ואת הרגלי העבודה ובכך להשיג הרבה יותר בכל יום בעבודתכם.


פרילנסר? זמן הוא משאב יקר עבורך, שימוש במערכת ניהול זמן מקאנו מקלה על העבודה והמעקב אחר שעות העבודה שלך
ומאפשרת לך להתמקד במשימות לפיתוח העסק ובגיוס הלקוחות הבאים.
רוצים לנסות את המערכת שלנו? הרשמה קצרה ללא צורך באמצעי תשלום ותתחיל לעבוד היום! לפתיחת מנוי ניסיון לחצו כאן >>
מוזמנים גם לפנות למומחים שלנו בטלפון 0737-969270