במקאנו, כשמדברים על שעוני נוכחות, מתייחסים למכלול המערכת הכוללת בתוכה את אמצעי הדיווח, דהיינו השעונים ואת מערכת הניהול, דהיינו מערכת מקוונת בענן.
כמו בכל תחום שנכנס לעולם הטכנולוגי, שעוני הנוכחות בשנים האחרונות עשו קפיצה גדולה קדימה ומאפשרים ניהול גם מרחוק, וכמה חשובה בימים אלה אפשרות כזו.

מערכת נוכחות מקאנו מתעדכנת ומתחדשת וברמה יומיומית עולים פיתוחים חדשים שדוחפים קדימה פתרונות בקרה וניהול למשאב האנושי בחברה. 
בחרנו לרכז בפניכם כמה נקודות שלעיתים נוטים לפספס מריבוי חידושים ובחרנו לשים עליהם את הזרקור.

 
 

חבילה מדהימה וללא תוספת תשלום

מסתבר שזה לא מובן מאליו, אך ברגע שהתחברתם למערכת מקאנו נפתחות בפניכם אפשרויות רבות לדיווח הכלולות במחיר- ניתן להשתמש בכולן ללא תוספת תשלום.

  • שעון נוכחות אינטרנטי - מכל מחשב ומכל מקום 
  • אפליקציה לדיווח שעות העבודה - מהטלפון של העובד, רק להוריד אפליקציה
  • שעון נוכחות טלפוני - מהטלפון של המשרד או הנייד
  • דיווח  נוכחות בטאבלט - הטאבלט עליכם, גם ככה הילד יותר מידי מול מסכים

הכל כלול, מצאו את אמצעי הדיווח שנותנים לכם פתרונות מלאים, במיוחד כשמציאות העבודה משתנה ללא הרף ועבודה היברידית נכנסה באופן כמעט מלא לחיינו.

 

להפוך לפייבוריטים של חשבת השכר החיצונית 

לאחרונה עלינו עם פיתוח לרו"ח חשבי שכר חיצוניים שהופך את העבודה שלהם להרבה יותר קלה ושלכם להרבה יותר מדוייקת ומאפשרת לייצא דוחות נוכחות לשכר כמעט ללא נגיעת יד אדם.
פחות נגיעות, פחות טעויות.

חברו את חשבת השכר לצוות התמיכה שלנו והם כבר ידאגו לחבר את הניהול דרכה. לכם יהיה שקט ותלושי השכר יהיו מוכנים מהר מתמיד והיא תודה לכם על שעות של עבודה ותיקונים ומבטיחים- אתם תהפכו לפייבוריטים!

 
 
 

ניהול פנקס חופשות - עוברים לניהול, לא לניחוש

העובדים מבקשים חופש, עם יד על הלב, אתם יודעים כמה ימים מגיע להם? הם יש להם ימים בצבירה?
אז סיימנו עם  משחק הניחושים ומתחילים לנהל מתוך נתונים.
דרך אגב הנתונים של צבירת ימי החופש חשופים גם בפני העובדים, כך שבזמן שהם מבקשים, הם יודעים בדיוק כמה ימים נצברו לזכותם ועל פי זה לבקש.

כמובן, שניהול הפנקס מאשר לכם גמישות רבה בניהול, אתם יכולים לאשר הכל, לדחות את הבקשה, או לאחר רק חלק מהימים.
אם יכולים להגביל את העובדים מלבקש אם אין להם בצבירה ימים ועוד מגוון התניות לבקשת חופשות ואירועים.

 

 

פאנל ניהול דוחות- בנו בעצמכם בקלות ובמהירות את הדוחות והגדירו מועדי שליחה

אז לא רק שאנחנו מאפשרים לכם לבנות מספר כמעט בלתי מוגבל של דוחות בשיטת דראג-אנד-דרופ מתוך הנתונים הקיימים במערכת, אנחנו גם מאפשרים לכם לתזמן את שליחת הדוחותלפי הצורך שלכם ושל המנהלים או העובדים בחברה.

מעוניינים בדוח איחורים לכל מנהל בכל יום חמישי? אין בעיה, רק מגדירים והמערכת שולחת באופן אוטומטי
רוצים לקבל דוח חוסרים חודשי בסוף החודש, קלי קלות, מגדירים ונשלח
הבנתם את הרעיון, מגדירים ושוכחים..הדוחות יגיעו אליכם.

 
 
 

 

ניהול הרשאות גורפות - למה לעבוד ידני כשאפשר פשוט לעשות קליק

זה אמנם פיתוח ממש לא חדש, אבל חשוב לנו להעלות את המודעות אליו, לאפשר בלחיצת כפתור שינוי בהרשאות לעובדים ברמת מחלקות וכלל החברה.
הפעם אנחנו רוצים לתת דוגמא, נניח שניכנס שוב לסגר (חס וחלילה, שום, בצל), אפשר בליחצת כפתור לפתוח לכל העובדים הרשאה להחתמת נוכחות באפליקציה ודיווח אינטרנטי כולל הפעלת שירותי מיקום.

כמה פשוט ככה קל.

 

 

אז נסכם..

כלקוחות של מקאנו חשוב לעקוב אחר הפיתוחים שלנו, ככל הנראה יש לא מעט שיקצרו לכם תהליכים ויעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים ואת הניהול הרבה יותר נעים ובעיקר הרבה יותר נכון ומבוסס נתונים.

כמובן שאם יש לכם שאלות על אחד הפיתוחים, אתם יותר ממוזמנים לפנות לצוות התמיכה והשירות שלנו והם ישמחו לחדד/ להגדיר ולהסביר כל מה שנחוץ לכם לצורך עבודה טובה יותר עם המערכת.

בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לפתוח את הניוזלטר שלנו שנשלח בסוף כל חודש עם כל מה שחדש אצלנו, קבלו הצצה לניוזלטרים שיצאו עד עכשיו

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה