שיוך עובדים לעמדה מגדיר מי מורשה לדווח נוכחות באמצעות אותה עמדת NFC.
שלב זה מאפשר שליטה מדויקת על השימוש בעמדות, במיוחד כאשר קיימות מספר עמדות במיקומים שונים. כך ניתן להבטיח שעובדים ידווחו רק מהעמדה הרלוונטית להם, בהתאם לסניף או לאזור העבודה.
כיצד מבצעים את השיוך?
במסך עדכון עמדה שבו הגדרתם שם וכתובת לעמדה, גללו אל שלב ג׳ – הגדרת מורשים.
בשלב זה יש לבחור את אופן השיוך של העובדים לעמדה:
1. כלל הארגון
כל העובדים במערכת יהיו מורשים לדווח דרך העמדה.
זוהי ברירת המחדל, ומתאימה כאשר כל העובדים מחתימים באותו המיקום ואין הפרדה בין סניפים או צוותים.
2. מחלקות ספציפיות
בחרו מחלקה אחת או יותר מתוך הרשימה.
רק עובדים המשתייכים למחלקות אלו יוכלו לדווח דרך העמדה.
אפשרות זו מתאימה כאשר עובדים מתחלקים לפי סניפים או צוותים, וכל מחלקה משתמשת בעמדה משלה.
3. עובדים ספציפיים
בחרו ידנית עובדים מסוימים מתוך רשימת העובדים במערכת.
אפשרות זו מתאימה כאשר יש צורך בהגדרה מדויקת של קבוצת עובדים מצומצמת (למשל צוות קטן, עובדים זמניים או תפקידים ייחודיים).
לאחר בחירת אפשרות השיוך המתאימה, לחצו על שמירה כדי לעדכן את הגדרות העמדה. הגדרות אלו ניתנות לעריכה בכל עת.