כיום קיימות מספר שיטות לניהול מבקרים, הנעות בין רישום ידני ועד מערכות חכמות המבוססות על אוטומציה. הנה כמה מהפתרונות הנפוצים:
רישום ידני בלובי – השיטה המסורתית שבה המבקר ממלא טופס נייר או מזין פרטים בפנקס המבקרים בכניסה. זהו פתרון פשוט אך מיושן, שעלול להיות לא יעיל וליצור בעיות כמו טעויות הקלדה, קושי באיתור מידע היסטורי וחוסר פרטיות.
שימוש בכרטיסי גישה זמניים – אורחים מקבלים תג אורח הכולל כרטיס מגנטי המאפשר כניסה רק לאזורים מורשים במשרד. פתרון זה משפר את הבקרה על התנועה בתוך המשרד, אך מצריך תשתית טכנולוגית ותחזוקה של מערכת הכרטיסים.
מערכת רישום דיגיטלית בלובי – עמדת טאבלט או מסוף ייעודי שבו המבקרים מזינים את פרטיהם ומאשרים את כניסתם. מערכות אלו בדרך כלל מקושרות למערכת פנימית המיידעת את המארח על הגעת המבקר.
ניהול מבקרים באמצעות אפליקציות מתקדמות – מערכות מבוססות אפליקציות מאפשרות רישום מהיר ונוח, תיעוד מבקרים ואפילו התראות אוטומטיות למארח. פתרון זה משלב בין אבטחה גבוהה לנוחות מירבית, והוא הופך לסטנדרט בחברות רבות.