ניהול תיקי לקוחות
תאור תפקיד
מקאנו מובילה מהפכה בתחום ניהול שעות העובדים, כל פתרונות HR במקום אחד.
ניהול נוכחות, משימות, משמרות, הסכמי עבודה ועוד המון כלים בסנכרון מלא בין הפלטפורמות השונות. כל אלה הופכים את מקאנו למערכת מובילה בתחום ניהול משאבי אנוש. הטכנולוגיה הטובה ביותר, תחומי פעילות מגוונים ומטרה אחת.
מקאנו לוקחת את עולם בקרת העובדים קדימה ומספקת ללקוחותיה מערכת ענן לניהול הזמן בארגון. בעולם שמשתנה בלי הרף וטכנולוגיות מורכבות הופכות קלות הפעלה – אנחנו שם.
מה שכלול בתפקיד
טיפול בנקודת הקשר בין הלקוח לחברה ובניית פתרונות מורכבים בהתאמה לצרכי הלקוח
מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, לרבות יציאה לשטח ליצירת לידים והזדמנויות חדשות
ביצוע מעקב ללקוחות הנמצאים בתהליך המכירה
ליווי העסקה מרגע פתיחת ההזמנה ועד סגירתה
ממשק משתמש מלא בעברית ואנגלית
הגדלת היקף העסקאות והמכירות באמצעות גיוס לקוחות חדשים
דרישות
- ניסיון בעולם המכירות (טלפוני ופרונטלי) לפחות שנתיים – חובה
-
ייצוגיות, ניסיון בהפקת הצעות מחיר ויכולת מו”מ גבוהה – חובה
-
יכולת ביטוי ותקשורת בין אישית גבוהה, אסרטיביות, התנהלות מול ממשקים שונים ושירותיות – חובה
-
רישיון נהיגה – חובה
-
ניסיון במכירות בתחום מוצרים טכנולוגים B2B – יתרון
-
תואר ראשון – יתרון
-
ניסיון ושליטה במערכת CRM – יתרון
-
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
- שכר גבוה מהממוצע ותנאים מעולים
- עבודה בסביבה צעירה ואווירה משפחתית.
- משרה מלאה בשעות הבוקר ללא משמרות.
- עבודה בצוות תפקיד מגוון ומאתגר.
מאחורי ההצלחות יש אנשים שמרגישים בבית





