ניהול נוכחות לעובדי שטח לא מחייב רק חברות ענק.
כל עסק שיש לו עובדי שטח שלא מגיעים למשרד כל בוקר ולא יכולים להחתים נוכחות בשעון שתלוי על קיר המשרד, כדאי שיהיה לו פתרון החתמת נוכחות לעובדי שטח.
נכון שהחוק מחייב ניהול נוכחות לכלל העובדים, אבל זה לא העיקר, מעסיקים שחשוב להם להיות בשליטה ולקבל מידע מהימן גם מהשטח ינהלו נוכחות גם מרחוק.

  • אז אילו אמצעים להחתמת נוכחות מרחוק קיימים היום?
  • מה היכולות של הערכת ואילו כלים מקבלים מהשטח?
 

 

אמצעי החתמת נוכחות מרחוק

אמצעי החתמת נוכחות מרחוק על ידי עובדי שטח מתבצע בעיקר בשני אמצעים אלו:

 

 
החתמת נוכחות מרחוק
 

כלים לניהול החתמת נוכחות לעובדי שטח

  • הגבלת מיקומים וניהול מיקומים על גבי מפה: לעובדי שטח שיש להם מסלול קבוע ניתן להגביל ברדיוס את המקומות מהם הם יכולים להחתים נוכחות וכך נמנעים מהתמה ממקום שלא אושר. כמובן שניתן לצפות בכל המיקומים בהם העובדים החתימו כניסה ויציאה על גבי המפה במערכת.
  • טפסים לדיווח: למנהלים שרצים לקבל דיווחים מהשטח בוקר וערב קיימים טפסים לדיווח. הטופס לדיווח קופץ על המסך בעת התחברות למערכת וכאשר העובדים רוצים להחתים נוכחות( כניסה/ יציאה), בטופס תופיע שאלה שהמנהל הגדיר כגון: מה קילומטרז' הרכב הבוקר? כמה מכירות עשית היום? באילו סניפים ביקרת? איזה ציוד חסר לך ברכב? וכל שאלה נדרשת.
  • ניהול משימות: העובדים מדווחים מהשטח על ביצוע משימות - באמצעות דוחות המערכת כך ניתן להעריך כמה זמן לקח כל פרוייקט, יעילות העובדים, תעדוף ותמחור פרוייקטים. במידה ומבצעים פרוייקט ללקוח, בסוף כל חודש ניתן לשלוח אליו דוח מסודר עם השעות שבוצעו עבורו.
  • דוח הנוכחות שקוף לעובדים: מעבר לעובדה שהם רואים את השעות שלהם וזה זמין עבורם בכל עת, הם יכולים לצרף לדוח אישורים ומסמכים שיגיעו ישירות למערכת כמו: אישור מחלה, ימי מילואים, בקשת חופשה ועוד. בנוסף, לאלה שיחתימו מהאפליקציה, יש אפשרות לשים תזכורת לא לשכוח לדווח נוכחות.
  • מנהלי צוותים - יכולים לראות מי במשמרת ומי לא, להכניס/ להוציא עובדים ממשמרת במידה ושכחו, לצפות במשימות ועוד.
 

ניהול נוכחות של אנשי שטח- הוא דבר די פשוט היום.
בקלות ובמהירות אתם מקבלים את כל המידע שדרוש לכם ישר מהשטח והכל למערכת ידידותית למנהלים ולעובדים.
נסו גם אתם את מערכת מקאנו ותגלו שלנהל נוכחות מעולם לא היה פשוט יותר..