דרוש/ה מנהל/ת תיק לקוח לצוות המכירות שלנו!

 

תיאור תפקיד:

חברת MECKANO פועלת בתחום שירותי מערכות נוכחות ופתרונות HR בענן מול לקוחות עסקיים.

התפקיד כולל:

  • טיפול בנקודת הקשר בין הלקוח לחברה ובניית פתרונות מורכבים בהתאמה לצרכי הלקוח.
  • מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, לרבות יציאה לשטח ליצירת לידים והזדמנויות חדשות
  • ליווי העסקה מרגע פתיחת ההזמנה ועד סגירתה.
  • ביצוע מעקב ללקוחות הנמצאים בתהליך המכירה.
  • הגדלת היקף העסקאות והמכירות באמצעות גיוס לקוחות חדשים.

העבודה הינה בסביבת עבודה מיוחדת, צעירה ודינאמית.

דרישות:

  • ניסיון בעולם המכירות (טלפוני ופרונטלי) לפחות שנתיים – חובה.
  • ניסיון במכירות בתחום מוצרים טכנולוגים B2B – יתרון.
  • ייצוגיות, ניסיון בהפקת הצעות מחיר ויכולת מו"מ גבוהה- חובה.
  • יכולת ביטוי ותקשורת בין אישית גבוהה, אסרטיביות, התנהלות מול ממשקים שונים ושירותיות.
  • רישיון נהיגה- חובה.
  • תואר ראשון-  יתרון.
  • ניסיון ושליטה במערכת CRM יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה -יתרון.

 

לשליחת קו"ח לחצו על הכפתור - נא לציין שם משרה

או למייל [email protected]

 
מנהל/ת תיק לקוח
 

קצת עלינו

מקאנו מובילה מהפכה בתחום ניהול שעות העובדים, כל פתרונות HR במקום אחד.

ניהול נוכחות, משימות, משמרות, הסכמי עבודה ועוד המון כלים בסנכרון מלא בין הפלטפורמות השונות.

כל אלה הופכים את מקאנו למערכת מובילה בתחום ניהול משאבי אנוש.

הטכנולוגיה הטובה ביותר, תחומי פעילות מגוונים ומטרה אחת!

מקאנו לוקחת את עולם בקרת העובדים קדימה ומספקת ללקוחותיה מערכת ענן לניהול הזמן בארגון.

בעולם שמשתנה בלי הרף וטכנולוגיות מורכבות הופכות קלות הפעלה .. אנחנו שם !

 
תמונות חוויה