נהל אנשים.. ומה עם משימות?
Meckano ניהול משימות מאפשרת לך לארגן, לתכנן ולבצע את הפרויקטים על בסיס שעות העובדים. 
מערכת נוכחות המשלבת ניהול משימות תאפשר למקד את המידע על פי הפרויקטים
והמשימות הפעילות בזמן אמת. אנו מציעים ללקוחותינו לוח עדכון משימות ושיוך פרויקט עבור אדם או מחלקה.
העובד יכול לדווח על מה הוא עובד וכמה שעות השקיע על משימה. למנהל נותר להיכנס למערכת ולבצע הערכת מצב של כמות שעות למשימה בהתאם לרווח מהפרויקט. לניהול מתקדם של משימות אנו קוראים: Online - Roi

שעון נוכחות וניהול משימות במקום אחד.
יש לך מערכת נוכחות מצוינת! כעת נותר לשדרג אותה עם ניהול משימות.
המשתמשים שלנו נהנים בכל בוקר מ-לוח בקרה מפורט
המספק תמונת מצב בהתאם לצרכים האמיתיים של הארגון.
צפייה במשימות פעילות ועדכון משימות חדשות והכל תחת קורת גג אחת.
הדוחות המפורטים יספקו לך בדיקת כמות שעות למשימה ומי עבד ומתי על פרויקט מסוים.
הצלבת הנתונים של שעון נוכחות - ניהול משימות
יאפשר לך בקרה חזקה וניהול מתקדם של שעות העובדים בארגונך.
בניהול משולב של משימות ונוכחות, הארגון מייעל את אופן העבודה ומגיע לתמורה גבוהה בזמן הקצר ביותר.

מערכת ניהול משימות

הלקוחות שלנו מקבלים יותר

  • עדכון משימות בזמן אמת
  • מעקב אחר שעות העובדים
  • דוחות מפורטים עבור משימות
  • לוח בקרה רווי כלים מתקמים למשימות פעילות
  • עדכון פרויקטים עבור קבוצה או יחיד
  • ניהול תקציב און ליין - ROI
  • אינטגרציה למערכות ניהול נוספות

עובדים בטכנולוגיית SaaS
תוכנת ניהול משימות של Meckano מבוססת מחשוב ענן. (Software As A Service).
כך שלארגון אין צורך בהתקנת תוכנה או רכישת חומרה. עבור Meckano מספיקה הגישה לאינטרנט וקדימה לניהול הפרויקטים.