החתמת נוכחות באמצעות חיוג למערכת ivr מתבצע באמצעות חיוג למערכת שלוחות.
לא פעם יצא לכם לחייג לשירות לקוחות של אחת החברות הגדולות,
בעת ביצוע החיוג, ישנה הודעת wellcome והמערכת ממתינה לבחירת פעולה רצויה 
כדי להעביר את השיחה לשלוחה המתאימה.
ניקח דוגמא:
הכרזת המערכת: לשירות לקוחות לחצו 1 למכירות לחצו 2 וכו'..
בעת בחירת השלוחה המתאימה, נשלחת פקודה לשרת המרכזייה 
כדי להפנות את השיחה לשלוחה המתאימה. פשוט נכון!
כך בדיוק עובד שעון נוכחות סלולרי בפלטפורמת ivr.
בתחילת יום עבודה, העובד מחייג למערכת הנוכחות, המערכת מכריזה:

  • לדיווח כניסה לחץ 1 
  • לדיווח יציאה לחץ 2

לאחר שהעובד בוחר את הפעולה הרצויה המערכת מעבירה לשרת את האינפורמציה המתאימה
ולעובד מעודכנת כניסה או יציאה.

באופן הזה ניתן לדווח נוכחות גם בטלפון קווי.
אופציה נוספת בהחתמה מסוג זה מאפשרת למספר עובדים לדווח נוכחות מאותו הטלפון. הכיצד?
בעת החיוג הראשוני מערכת הנוכחות מבקשת תחילה קוד עובד ורק אח"כ היא מאפשרת בחירת:
דיווח כניסה או יציאה.
מדובר ביתרון משמעותי עבור ארגון עם הרבה סניפים 
אשר יכול לחסוך כסף רב תוך כדי השימוש בטלפון הקווי במשרד ללא צורך בקנייה ותחזוקת שעוני קיר יקרים.

שעון נוכחות סלולרי