שעון נוכחות אינטרנטי של Meckano מאפשר לך תהליך חכם ומתקדם לניהול שעות העובדים.
צוות התמיכה יעמוד לעזרתך לאורך כל התהליך ואופן העבודה.

אם מדובר בצוות עובדים גדול, מעל 25 עובדים, ניתן להעביר אלינו רשימת עובדים באמצעות מייל לתמיכה 
ואנו נבצע את הקמת העובדים עבורך כחלק מתהליך השירות שלנו עבורך.
צוות קטן יותר ניתן להקים באופן עצמאי באמצעות ממשק בתוך המערכת.

כיצד זה עובד?
אנו פותחים עבורך סביבת עבודה לניהול שעות העובדים ובה יש לך את הכלים הבאים:

  • דשבורד מפורט עם נתוני שעות כוללים, היעדרויות, חריגות, סטטיסטיקת נתונים, עובדים פעילים ועוד.
  • מודול ניהול עובדים - הקמה, הוספה, העברה לארכיון ניהול פרטי קשר וניהול טפסים לעובד.
  • לשונית דוחות- כל הדוחות לניהול שעות העובדים
  • ניהול באון ליין של דיווחי נוכחות, היעדרויות והערות
  •  תא לניהול משימות- הוספה והסרה, בדיקת שעות וחלוקת פרויקטים לפי עובדים.
  • ועוד כלים רבים לניהול המשאב האנושי

לעובד קיימת סביבת עבודה אלייה הוא נכנס באמצעות כתובת מייל וסיסמא.
בתוך סביבת העבודה של העובד ניתן:

  • לדווח נוכחות- כניסה יציאה
  • בקשת היעדרויות- חופשה עתידית ועוד.
  • עדכון טפסי מחלה
  • צפייה בדוח חודשי וייצא נתונים לאקסל.
  • מודול משימות- דיווח על מה אני עובד עכשיו.
  • ועוד..
שעון נוכחות באינטרנט

אבטחת המידע
בכדי שיהיה ניתן לעבוד עם Meckano, ללא חשש, חשוב לדעת שאנו נוקטים באמצעי אבטחה בצורה מקסימלית
ביותר על מנת להבטיח את חיסיון פרטיכים. המידע מוגן ומאובטח כמו כן, הנתונים מוצפנים באופן אוטומטי.
מידע נוסף אודות: אבטחת המידע.

המערכת מאובטחת ומוצפנת
אבטחת מידע- שעון נוכחות

אכיפת מיקום הדיווח
מערכת שעון נוכחות Meckano מאפשרת לנהל את דיווחי העובדים על ידי שליטה ובקרה על מיקום ההחתמה.
כך שלמנהל ניתן לקבוע היכן יוכל העובד לדווח נוכחות והיכן לא.
בנוסף ניתן לקבוע הרשאות נוספות כגון- צפייה בדוחות בלבד ממיקום מסוים וכו'.