לכולם ברור שיותר מאי פעם, עולם משאבי האנוש חווה שינוי משמעותי בשנים האחרונות. לכן, חברת Meckano, כאחד מהגופים המשמעותיים בתחום זה, שואפת בכל עת לספק ללקוחותיה את הכלים הטובים ביותר לניהול כוח אדם. בעת הזו מתרחשת מהפכה של ממש בכל הקשור לאופן שבו עסקים מנהלים את שעות העבודה ומשאבי האנוש שלהם, בעיקר עם כלים טכנולוגיים מתקדמים כמו שעוני נוכחות. מדובר על מערכת מקיפה שמשלבת שיטות מתקדמות לאיסוף נתונים, טפסים דיגיטליים, הסכמי עבודה, מטלות, משמרות ועוד, שמכניסה לא מעט סדר ודיוק לחיינו.

אז לאור החשיבות הרבה שאנחנו רואים להתעמקות בנושא זה, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לכתבה הבאה. יחד נחקור את עולם שעוני הנוכחות, וגם נחשוף לכם את הפתרונות פורצי הדרך של Meckano.

הבסיס לכל – מה זה בכלל שעון נוכחות?

כשזה מגיע לעבודת משאבי אנוש יעילה, שעון נוכחות הוא אבן היסוד של ניהול נוכחות העובדים, והוא ממלא תפקיד מרכזי במעקב וברישום שעות העבודה שלהם. במילים הפשוטות ביותר ניתן לקבוע ששעון נוכחות הוא מכשיר המשמש למעקב וניהול שעות העובדים. הוא יודע לומר לנו בצורה מדויקת מתי העובדים התחילו את יום העבודה שלהם ומתי סיימו אותו, ומכניס לא מעט סדר וארגון לכל עסק.

לכן, לא יהיה מוגזם לקבוע שמדובר בפלא דיגיטלי ששינה לגמרי את חוקי המשחק בכל הקשור לתחום משאבי האנוש. שעון הנוכחות, על שלל תצורותיו (אליהן נרחיב בהמשך) הוא כלי מדהים שהפך את ניהול הנוכחות בכל עסק, גדול וקטן, להרבה יותר פשוט.

ובהקשר זה, חשוב לנו לציין שמערכות השעון השונות של Meckano מצוידת בשלל שיטות וכלים שיעזרו לכם להתנהל טוב יותר. המוצרים שלנו מבטיחים דיוק ונוחות שימוש, ככה שאין עסק שלא יצליח להפיק מהם את המירב. העובדים יכולים לדווח על שעות העבודה שלהם באמצעות אפליקציית שעון נוכחות, זיהוי ביומטרי, דיווח מקוון, שיחות טלפון ועוד. מגוון אפשרויות זה מבטיח שהן העובדים והן המנהלים יכולים לגשת למערכת בצורה חלקה, ולעבוד בצורה הטובה ביותר. לסיור מודרך במערכת לחצו כאן>>

 

 
מגוון אפשרויות דווח נוכחות
 
 

 

הסיפור שמתחיל בפנקסים ונגמר בטאבלטים: ההיסטוריה של דיווח הנוכחות

כמו בכל תחום, גם כאן הבנת ההיסטוריה של שעוני נוכחות, ושיטות הדיווח השונות, חשובה כדי להבין את התמונה הכללית. בעבר (הלא רחוק יש לומר), הנוכחות נרשמה באופן ידני באמצעות שעוני נוכחות מכניים. העובדים היו מכניסים פיזית כרטיס, שישמש לאחר מכן לחישובי שכר. במקומות פחות מתקדמים היו עובדים שאפילו רשמו ידנית את שעות העבודה שלהם במחברת, דבר שהוביל ללא מעט חיכוכים.

המעבר משעוני הנוכחות הידניים לשעונים האלקטרוניים היה הרגע שבו המהפכה החלה. המוצרים החדשים, שהופיעו כמו פטריות הגשם, הפכו את תהליך המעקב אחר הנתונים לאוטומטי ומדויק. כך חוסלו במהרה לא מעט שגיאות שנבעו מההזנה הידנית וניהול שעות העבודה נעשה לפשוט ונוח. השעונים החדשים דאז הניחו את התשתית למערכות מתקדמות יותר מבית Meckano, ונדמה שהיום אנחנו נמצאים בשיאה של המהפכה בתחום זה. כעת ישנו מגוון רחב של כלים ותכונות לניהול יעיל של כוח אדם, אותם ניתן לפגוש במקומות עבודה רבים מסביב לעולם.

 
דיווח נוכחות בטאבלט
 
 

 

ממעקב אחר נוכחות העובדים ועד הגברת היעילות - למה בכלל צריך את שעוני הנוכחות?

אין ספק ששעון הנוכחות הוא מוצר יעיל במיוחד שמסייע ללא מעט עסקים לכבוש פסגות חדשות. אבל אם אתם עדיין לא מבינים למה עליכם לשלב את הכלי המהפכני הזה אצלכם, רכזנו עבורכם מספר סיבות משכנעות.

מעקב אחר נוכחות עובדים

שעון נוכחות מבטיח שהעובדים שלכם עומדים בזמנים, ושהם נוכחים בתחנות העבודה הספציפיות שהגדרתם להם. הוא מבטל את הצורך במעקב נוכחות ידני, חוסך זמן יקר ומפחית את הסבירות לטעויות של שני הצדדים.

חישוב מדויק של שעות עבודה

זמן שווה כסף, את זה כולם יודעים. לכן, חישוב שעות עבודה בצורה לא מדויקת עלול להוביל לתשלום יתר למעסיק, או לפגיעה בהכנסת העובדים. עם מערכת של שעון נוכחות, הדיוק משתפר פלאים. השעון יודע לתעד במדויק את שעות העבודה של כל עובד, דבר שמבטיח ששני הצדדים לא יפגעו.

יעילות

שעון הנוכחות הדיגיטלי לא עוקב אך ורק הנוכחות, שכן הוא למעשה כלי שיודע לשפר את יעילות העסק. למה אנחנו מתכוונים? הוא מאפשר למעסיקים לזהות דפוסי עבודה שונים, אותם יוכלו לתרגם לכדי נתונים שבהמשך ישפיעו על קבלת החלטות מושכלות בכל הנוגע לניהול לוחות הזמנים של העובדים. הדבר יגביר משמעותית את היעילות ויוביל לתוצאות טובות יותר.

ניתוח נתונים

כיום ניתן לומר בפה מלא שנתונים הם משאב יקר ערך. מערכות של שעוני נוכחות מבית Meckano אוספת שפע של מידע, אותו ניתן לתרגם לנתונים מוחשיים. עם ניתוח שעות הנוכחות והעבודה, המעסיק מקבל לא מעט מידע בנוגע לעובדים שלו והארגון.

חוק דיווח נוכחות והקשר שלו לשעון הנוכחות

בשנת 2009 הוכנס תיקון חשוב לחוק הגנת השכר במדינה ישראל, "חוק דיווח נוכחות", שהוא אבן דרך משמעותית בכל הקשור להגנה על זכויות העובדים. הוא מחייב את המעסיקים להנפיק תלוש משכורת מפורט לעובדיהם, שמפרט את שעות העבודה, זמני המנוחה, השעות הנוספות וההיעדרות שלהם.

החוק נוגע לכלל סוגי העובדים, לרבות סוכני מכירות בשטח, חברי הנהלה בכירה, בעלי משרות אמון ואפילו אלה שעובדים תחת הסכם שכר גלובלי. כך למעשה ניתן להבטיח שכל עובד, ללא קשר לתפקידו או הוותק שלו, מקבל תלוש שכר מקיף.

מדובר על חוק משמעותי שמעצים את עצמאות העובדים, בכך שהוא מאפשר להם לתבוע פיצויים במקרים בהם לא מסופק תלוש השכר, או כאשר ישנם פגמים או מחדלים ברישום שעות העבודה. להפרה של חוק זה יכולות להיות השלכות קשות על המעסיקים, שיכולות להתבטא בתשלום פיצויים משמעותי.

לכן ברור יותר מאי פעם ששילוב של שעון נוכחות דיגיטלי במקום העבודה הוא חובה עליה אסור לכם לוותר. רק כך תוכלו לשמור על החוק ולוודא שאף אחד מהעובדים שלכם לא נפגע. המוצר החשוב הזה יבטיח שאתם עושים הכל בשביל לפעול בצורה מדויקת ואמינה, תוך שמירה על החוק והגנה על העובדים שלכם.

 

 

ביומטרי, טלפוני, אינטרנטי ועוד: הסוגים השונים של שעוני הנוכחות

שעוני נוכחות מגיעים במגוון צורות, כשכל אחד מהם מותאם לצרכים ולהעדפות ספציפיות. הם מותאמים, כל אחד בצורתו, לסוגים רבים של עסקים, שבתורם יכולים להנות משלל יתרונות. וזה לא משנה אם אתם הבעלים של משרד עורכי דין, חנות בגדים או הוצאת ספרים, ישנו מגוון רחב של שעונים שיכולים לעזור לכם להתנהל טוב יותר מבחינת משאבי אנוש. אז קדימה, בואו נחקור כמה מהסוגים הנפוצים ביותר:

 
 

 

שעון נוכחות ביומטרי

זיהוי ביומטרי היא שיטה יעילה שמסייעת למעקב אחר נוכחות. השעון מסתמך על חיישנים ביומטריים בכדי לזהות את העובדים באמצעות תווי פנים, טביעות אצבע, כרטיסים או קודים אישיים. היתרון המנצח של המוצר הזה הוא הקטנת הסיכוי לזיופים כלשהם, שכן כמעט ולא ניתן לזייף זהות של אדם אחר עם נתונים מאומתים.

לרכישת שעון נוכחות ביומטרי >>

שעון זיהוי באמצעות כרטיס

השיטה הזו מתבססת על רישום שעות הנוכחות של העובדים באמצעות כרטיסים מותאמים אישית, אותם הם "מחתימים" בשעון הנוכחות ביום העבודה. השיטה הזו מומלצת במיוחד במקומות כמו מפעלים או בתי חרושת, בהם אין אפשרות לספק טביעת אצבע נקייה וסטרילית על בסיס קבוע.

 
שעון נוכחות ביומטרי בשילוב זיהוי פנים וכרטיס קרבה
 
 

שעון נוכחות בטביעת אצבע

על העיקרון הזהה של קירבה פיזית לשעון מתבסס גם מוצר זה. שעוני נוכחות בטביעת אצבע ביצעו מהפכה בכל הקשור לניהול נוכחות משום שהם דרשו מהעובד טביעת אצבע (שייחודית רק לו מן הסתם) לצורך זיהוי ורישום. שעונים אלה פועלים על ידי סריקת טביעת האצבע של העובד והתאמתה למאגר נתונים שרשום מראש. על העובד לגשת פיזית לשעון ולהניח את האצבע שלו, דבר שמפחית בצורה משמעותית את הסיכוי לאי סדרים.

איך עובד שעון טביעת אצבע

שעוני נוכחות בטביעת אצבע משתמשים בחיישנים ברזולוציה גבוהה מאוד כדי ללכוד ולנתח את הדפוסים הייחודיים של טביעת האצבע של כל עובד. לאחר מכן, המערכת מתאימה את הנתונים הללו לתבנית טביעת האצבע שרשומה מראש, ומבטיחה זיהוי מדויק. 
לעוד מידע כיצד עובד שעון נוכחות טביעת אצבע

היתרונות העיקריים של זיהוי באמצעות טביעת אצבע

שעוני טביעת אצבע ביומטריים מציעים מספר יתרונות, שכוללים בין היתר אבטחת מידע משופרת, ביטול האפשרות של זיופים ודיווחים כוזבים ובעיקר - הבטחת רישומי נוכחות מדויקים. הם גם ידידותיים להפליא וחוסכים זמן במהלך תהליך הזנת השעות. השימוש בהם יעיל ומהיר, והם נוחים לתפעול עבור כל אחד.

מהו המחיר של שעון נוכחות ביומטרי?

העלות של שעוני נוכחות ביומטריים משתנה בהתאם לתכונות וליכולות. באופן כללי ניתן לומר שמדובר על רכישה שנעה סביב סדרי גודל של כמה אלפי שקלים בודדים, בין 1800 ל2600 ₪ בממוצע, פחות או יותר. המחיר משתנה כמובן בהתאם לסוג השעון אותו תקנו.
להשוואת מחירים מקיפה ועדכנית של שעוני נוכחות לחצו כאן 

 
שעון נוכחות טביעת אצבע
 
 

שעון נוכחות אינטרנטי

שעוני נוכחות אינטרנטיים צברו פופולריות הודות לגמישות והיעילות שלהם. שעונים אלה דורשים לא יותר מאשר חיבור לאינטרנט, שמאפשר לעובדים לדווח על נוכחותם מהמשרד, מהבית או ממקומות מרוחקים. הכלי הזה מסייע למקומות עבודה רבים שמעסיקים עובדים בכמה מוקדים, דבר שיכול להיות קשה לתפעול.

איך זה עובד?

שעון נוכחות באינטרנט פועל באמצעות אפליקציות או תוכנות מבוססות אינטרנט. וכשמו כן הוא – הוא מחייב אותנו להיות מחוברים לאינטרנט (לא שזה כל כך קשה בימנו). העובדים יכולים להיכנס או לצאת מכל מקום בו הם נמצאים, מה שהופך אותו לפתרון האידיאלי לעסקים עם כוח אדם שנמצא בכמה מקומות.

למי זה מתאים?

שעוני נוכחות באינטרנט מתאימים לעסקים שמתבססים על עבודה מרחוק, או כאלה שמעסיקים עובדים שנמצאים במספר מקומות בו זמנית. הם מאפשרים לנו מעקב ודיווח נוכחות בזמן אמת, ומבטיחים שהמנהלים יכולים להישאר מעודכנים בכל עת.

היתרונות של שעון נוכחות אינטרנטי

שעוני הנוכחות מבוססי האינטרנט מציעים נוחות שיא, עם גישה לנתונים בזמן אמת ויכולת מעולה להסתגלות לסביבות עבודה משתנות. הם מייעלים את ניהול הנוכחות עבור עסקים מרובי שולחות, ומשפרים בכך את גמישות העבודה של כל עובד.

מהו המחיר של שעון נוכחות אינטרנטי?

העלות של שעוני נוכחות מקוונים משתנה, ולעתים קרובות היא תלויה במספר המשתמשים ובתכונות הנוספות הנדרשות. ב Meckano כל השעונים מגיעים כחלק מהמערכת נוכחות וללא תשלום נוסף, כך שמדובר על עסקה משתלמת למדי.

 
דיווח נוכחות במשרד באמצעות שעון נוכחות אינטרנטי
 
 

אפליקציית שעון נוכחות

כיום יש אפליקציות כמעט לכל דבר. החל מלימוד שפה, דרך שיתוף מסרים ואפילו חיפוש אהבה, מדובר על שפע שלא נגמר. וכך גם כשזה מגיע לשעוני נוכחות - לשמחתנו הרבה קיימות לא מעט אופציות בתחום זה. אפליקציית שעון הנוכחות מבית Meckano מציעה דרך קלה ויעילה לתיעוד נוכחות העובדים בזמן אמת, שמתבצעת במכשירי הטלפון שלהם.

איך זה עובד?

העובדים יכולים להוריד את האפליקציה לטלפונים הניידים שלהם, דבר שמאפשר להם להיכנס אליה בנוחות מרבית. האפליקציה הזו למעשה מעדכנת את הנוכחות שלהם באופן מקוון וחי בתוך המערכת, ומספקת מידע מדויק ועדכני למעסיק.

למי זה מתאים?

אפליקציית שעון הנוכחות היא פתרון רב-תכליתי שאידיאלי לעסקים עם עובדים רבים שנמצאים במספר מקומות במקביל. הן מעולות בעיקר למקומות עבודה שמעסיקים עובדים שנעים בדרכים או עובדים מהבית, והן מתאימות במיוחד לארגונים שרוצים לייעל את מעקב הנוכחות שלהם.

היתרונות של אפליקציית שעון נוכחות

אפליקציית שעון הנוכחות מציעה יתרונות רבים. הבולט כמובן הוא הנוחות המדהימה שאין שני לה, לצד גישה לנתונים בזמן אמת ודיוק משופר במעקב אחר נוכחות. זהו כלי מהפכני שמסייע למעסיקים לצעוד עם הפנים אל עבר עתיד טוב יותר של ניהול משאבי אנוש חכם.

מה המחיר של אפליקציית שעון נוכחות?

התמחור עבור אפליקציית שעון נוכחות יכול להשתנות בהתאם לתכונות ולמספר המשתמשים שהולכים להיכנס למאגר. המחירים נעים בהתאם לכמות העובדים, אך בממוצע מדובר על כמה עשרות שקלים בחודש. גם כאן, השימוש באפליקציה כלול במחיר על תשלום המערכת של Meckano שתבחרו לרכוש, שהוא החל מ- 69 ₪ לחודש בשוטף.
לעוד מידע על אפליקציית נוכחות מקאנו לחצו כאן.

 
דיווח נוכחות באמצעות אפליקציית נוכחות
 
 

שעון נוכחות טלפוני

עד עכשיו דברנו על מוצרים עתידניים למדי, אך חשוב לזכור שיש לא מעט פתרונות שנמצאו תמיד מתחת לאף שלנו במשך שנים רבות. שעון הנוכחות הטלפוני למשל, מציע גישה מסורתית ויעילה למעקב אחר נוכחות, והוא מבטיח רישום אמין ונוח.

איך זה עובד?

בדומה לשעונים נוספים, גם כאן הכל מתרחש בזמן אמת. העובדים יכולים לחתום על שעות הנוכחות באמצעות שיחת טלפון, שהיא תהליך פשוט שמוכר לכל אחד. השיטה הזו למעשה מבטיחה שגם באזורים עם גישה מוגבלת לאינטרנט, המעקב אחר הנוכחות יישאר מדויק ואמין.

למי זה מתאים?

שעון הנוכחות הטלפוני מתאים במיוחד לעסקים שמעסיקים עובדים שאולי אין להם גישה לסמארטפונים או לאינטרנט. הוא רלוונטי עדיין ללא מעט אנשים, מה שהופך אותו לאופציה אידיאלית עבור תעשיות מגוונות.

היתרונות של שעון נוכחות טלפוני

השיטה הזו, של דיווח על שעות העבודה בטלפון, היא פשוטה וחסכונית, ומבטיחה רישום מדויק של נוכחות העובד. ההיבט הזה חשוב במיוחד לעסקים שפועלים מכמה מקומות במקביל, ובעיקר מאוזרים בהם אין חיבור איכותי לרשת האינטרנט.

מהו המחיר של שעון נוכחות טלפוני?

העלות של שעון נוכחות טלפוני היא בדרך כלל נמוכה יותר מפתרונות אחרים, מה שהופך אותו לבחירה החסכונית עבור עסקים שמחפשים אפשרות אמינה למעקב אחר נוכחות העובדים. המחירים נוחים למדי, ובדומה לשעונים נוספים, גם כאן השימוש כלול במחיר של המערכת של Meckano שבחרתם לרכוש, שהוא החל מ- 69 ₪ לחודש.
לעוד מידע על שעון נוכחות טלפוני לחצו כאן >>

 
דיווח נוכחות טלפוני
 
 

שעון נוכחות בטאבלט

עוד כלי יכיל במיוחד בתחום זה הוא שעון הנוכחות בטאבלט, שמציג פתרון חכם וחדשני. מדובר על מוצר אליו ניתן להתחבר בקלות עם קוד זיהוי אישי או קוד QR ולדווח על שעות העבודה. הוא מתאים היטב לסביבות עבודה מודרניות שרוצות להישאר עם האצבע על הדופק, ועבור גופים שמעוניינים להתקדם אל העתיד של משאבי האנוש.

איך זה עובד?

במקרה הזה, העובדים יכולים להיכנס באמצעות קוד זיהוי אישי או קוד QR לטאבלטים, שבתורם מספקים חוויה חלקה וידידותית לכל משתמש. השיטה זו מבטיחה מעקב נוכחות מהיר ומדויק, שמסייע ללא מעט עסקים לשמור על סביבת עבודה יעילה.

למי זה מתאים

שעוני נוכחות מבוססי טאבלט הם הבחירה האידיאלית עבור עסקים שרוצים להבטיח פתרון שמצד אחד מושך ויזואלית והמצד השני יעיל לשימוש. הם מתאימים במיוחד לסביבות עבודה מרובות עובדים, שצריכות להתמודד בזמן אמת עם כמות גדולה של אנשים שרוצים לדווח בקלות על שעות העבודה שלהם.

היתרונות של שעון נוכחות בטאבלט

מעבר לאווירה המיוחדת שמסכי הטאבלט מכניסים לכל חלל, השעונים אלה מציעים את השילוב המנצח שבין סגנון ופונקציונליות. הם משפרים בכך את החוויה הכוללת במקום העבודה לחיובית יותר, וגורמים לטקס החתמת השעות להיות הרבה יותר מקצועית.

מהו המחיר של שעון נוכחות בטאבלט?

המחיר של שעון נוכחות מבוסס טאבלט יכול להשתנות בהתאם למוצר שתרכשו. לרוב העלויות יהיו סביב כמה מאות שקלים, בהתאם לטאבלט ואיכויותיו. גם כאן יש לקחת בחשבון את עלויות השימוש השוטפות, שבמידה ותבחרו לשתף פעולה עם Meckano, יהיו כלולות במחיר של החל מ- 69 ש"ח.
למידע מקיף על שעון נוכחות בטאבלט היכנסו >>

 
דיווח נוכחות במשרד באמצעות טאבלט
 
 

היתרונות של שעון נוכחות - בצד של בעל העסק

דיוק: שעוני נוכחות מבטיחים רישום נוכחות מדויק עם צמצום שגיאות.

- ניהול יעיל של כוח אדם: בעלי העסקים יכולים לפקח טוב יותר על הנוכחות ולהגביר את הפרודוקטיביות, מה שמוביל לחסכון בעלויות.

- עמידה בחוקים: שעוני נוכחות מסייעים לנו לשמור על החוק ומפחיתים את הסיכון לבעיות משפטיות.

- קבלת החלטות מבוססת נתונים: ניתן לנתח נתוני הנוכחות כדי לזהות מגמות ודפוסים. הם מסייעים בקבלת החלטות מושכלת.

- עיבוד שכר יעיל: נתוני נוכחות מדויקים מפשטים את תהליך השכר, חוסכים זמן ומפחיתים את ההתעסקות במטלה זו.
- רוצים לחשב כמה כסף מערכת נוכחות מקאנו תחסוך לכם? היכנסו למחשבון חסכון שלנו 

היתרונות של שעון נוכחות - בצד העובדים

- תשלום מדויק: שעוני הנוכחות מבטיחים שהעובדים מקבלים את השכר שמגיע להם, חד וחלק. קשה מאוד לזייף זאת.

- סביבת עבודה הוגנת: שעוני נוכחות מונעים "גניבת זמן" ומטפחים סביבת עבודה הוגנת. אף אחד לא יבקש מכם לשקר עבורו על שעות הנוכחות, משום שלא ניתן יהיה לרמות את המערכת.

- שקיפות: העובדים יכולים לגשת לרישומי הנוכחות שלהם, דבר שיוצר אמון בין המעסיקים לצוות.

- יעילות: העובדים יכולים להיכנס ולצאת במהירות ממקום העבודה, ולחסוך זמן יקר.

מלאכת התאמת שעון הנוכחות לעסק הספציפי שלכם

בחירת שעון הנוכחות הנכון היא קריטית עבור כל אחד, משום שהוא צריך להתאים לגודל ולצרכים של העסק שלכם. ישנו מגוון רחב של עסקים וכן לא מעט שעונים שיכולים לסייע לנו, אך עלינו לזהות את המוצר הנכון עבורנו. אז איך בוחרים? רכזנו עבורכם מידע חשוב:

לעסקים קטנים (עד 10 עובדים):

- אפליקציית שעון נוכחות: נוחה בשל הפשטות והחסכוניות.

- שעון נוכחות טלפוני: בחירה פשוטה וחסכונית גם היא.

לעסקים גדולים (יותר מ-10 עובדים):

- שעון נוכחות ביומטרי: הוא מציע אבטחה ודיוק משופרים, ומתאים לארגונים גדולים יותר.

- שעון נוכחות בטאבלט: מספק גם הוא פתרון אלגנטי ויעיל. אידיאלי לעסקים עם עובדים רבים.

 

ומה עם שעון נוכחות לעובדים מרחוק או בשטח?

המעקב אחר שעות העבודה של עובדים במשרד היא לא משימה מורכבת מדי. אבל מה עושים כאשר אנחנו מעסיקים עובדים בכמה מקומות במקביל שהם לאו דווקא המשרד הקלאסי? עובדים מרחוק, מהבית או אפילו מהשטח דורשים מאתנו מציאת פתרונות מיוחדים של שעון נוכחות, כדי להבטיח מעקב מדויק. במקרים כאלה, האפשרויות הבאות מומלצות:

- אפליקציית שעון נוכחות: אידיאלית לעובדים בדרכים, כאלה שנמצאים כל יום במקום אחר. כך הם יכולים להיכנס בקלות ולדווח על השעות באמצעות המכשירים הניידים שלהם.

- שעון נוכחות אינטרנטי: מאפשר לעובדים מרוחקים להיכנס ממקומות שונים (כל עוד יש להם גישה לאינטרנט), מה שמבטיח מעקב בזמן אמת.

למידע מקיף בנושא דיווח נוכחות לעובדי שטח היכנסו >>

 
דיווח נוכחות לאנשי שטח
 
 

עם הפנים קדימה – קצת על עתיד שעוני הנוכחות

כמו כל פיתוח טכנולוגי, גם את עתיד שעוני הנוכחות ניתן לסמן בהקשרי חדשנות עתידנית. השעונים החדשים שיופיעו בשנים הקרובות יהפכו למתוחכמים ויעילים יותר, בוודאות. סביר להניח שהם ישלבו שלל כלים של AI (בינה מלאכותית) שהפוכים ליותר ויותר נפוצים בעת הזו, עם שיטות ניתוח נתונים מתקדמות. הם ישתלבו בצורה חלקה יותר עם מערכות משאבי האנוש והשכר הנפוצות, ויפשטו משמעותית את ניהול כוח האדם.

הזמן עשה את שלו: השעונים ששינו את המשחק

שלל שעוני הנוכחות והמערכת המעולות מבית Meckano הגדירו מחדש בשנים האחרונות את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על ניהול כוח האדם. מדובר על מוצרים שמספקים דיוק, נוחות ויכולת לעמוד בחוקי העבודה השונים, בצורה שפשוט הופכת את כל העסק להרבה יותר פשוט. וזה לא משנה אם אתם מנהלים חנות קטנה או משרד עם מאות עובדים, יש לא מעט שעוני נוכחות שיסייעו לכם לעבוד טוב יותר. וזכרו תמיד, שככל שהעתיד יתפתח, שעוני הנוכחות רק יהפכו ליותר חכמים ויעילים. ההצלחה של העסק שלכם קשורה בהם!

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ איתנו איזה שעון מתאים לעסק שלכם?
צוות המומחים שלנו ישמח לתת לכם שירות ולעזור. אתם מוזמנים לדבר איתנו בטלפון 0737-969-270 או להשאיר לנו הודעה כאן ונחזור אליכם בהקדם.
רוצים לנסות אותנו? זה בדיוק הזמן לפתוח מנוי ניסיון ללא עלות וללא התחייבות וללא צורך בכרטיס אשראי. לפתיחת מנוי ניסיון חינם היכנסו עכשיו